کد خبر: ۷۷۷۹۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۳
خرم‌آباد- استاندار لرستان با اشاره به روند کاهشی آمار مبتلایان و مرگ بر اثر بیماری کرونا در استان طی یک هفته گذشته، بر ضرورت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای ادامه این روند کاهشی تاکید کرد.

به گزارش آرانیوز:فرهاد زیویار امروز شنبه در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا گفت: در جلسه امروز ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا گزارشی از آخرین وضعیت کشور به لحاظ بیماری، تعداد مبتلایان، مرگ بر اثر کرونا، لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و احیای طرح «شهید سلیمانی» و واکسیناسیون ارائه شد و تصمیمات لازم در این زمینه اتخاذ شد.

وی ادامه داد: با توجه به مصوبات جلسات قبلی ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا، در جلسه امروز موضوع پیگیری و نتایج نهایی این مصوبات در دستور کار قرار داشت و دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد گزارشی از آخرین اقدامات صورت گرفته ارائه کردند.

استاندار لرستان اظهار داشت: بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی استان، طی هفت روز گذشته شرایط به گونه‌ای بوده که آمار مبتلایان و مرگ بر اثر بیماری نسبت به هفته‌های قبل روندی کاهشی داشته و لازم است با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی این روند نزولی ادامه پیدا کند.

زیویار با اشاره به بازگشایی مدارس و آموزش حضوری برخی از مقاطع در سال تحصیلی جاری، تاکید کرد: در بحث آموزش حضوری مقاطع ابتدایی سطح استان بنا شد در این رابطه زمینه سازی صورت پذیرد و لازم است شرایط برای حضور دانش آموزان در مدارس فراهم شود.

وی عنوان کرد: با توجه به حساسیت بالایی که در این مقطع تحصیلی وجود دارد، ضروری است ابتدا میزان امکانات سنجیده شود تا با لحاظ همه جوانب، روزهای حضور دانش آموزان در کلاس‌های درس معین شود که با در نظر گرفتن ظرفیت‌های موجود، ممکن است تعداد این روزها متغیر باشد.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار