کد خبر: ۷۷۷۹۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۷
انزلی- فرمانده سپاه ناحیه انزلی با اشاره به اینکه بسیج در خدمت به مردم پیشگام است، گفت: بیش از ۱۲ هزار بسته معیشتی در ایام شیوع کرونا در انزلی توزیع شده است.

به گزارش آرانیوز:سرهنگ مهدی صفاتی ظهر شنبه در نشست خبری با تبریک فرارسیدن هفته بسیج با اشاره به اینکه امنیت موجود امروز کشور حاصل جانفشانی شهدا است، اظهار کرد: سپاه ناحیه انزلی از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کنار مردم بوده است.

وی توزیع ماسک و ملزومات بهداشتی، اعزام گروه‌های جهادی برای کمک به کادر درمان حتی در کارهای خدماتی، اجرای طرح غربالگری شهید سلیمانی به مدت یک ماه و همچنین اختصاص دو سالن ورزشی سپاه انزلی به شبکه بهداشت و در اختیار قرار دادن گروه‌های جهادی اعم از کادر رسمی و سرباز و پزشکیاران برای انجام واکسیناسیون عمومی بخشی از اقدامات بسیج در این ایام بوده است.

سرهنگ صفاتی با اشاره به توزیع بیش از ۱۲ هزار بسته معیشتی از ابتدای شیوع کرونا تا کنون با شناسایی افراد نیازمند، افزود: در هفته بسیج امسال حدود ۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش ریالی ۴۰۰ هزار تومان برای هر بسته آماده تحویل به نیازمندان است.

وی ادامه داد: برگزاری مسابقات ورزشی متعدد در سطح پایگاه‌ها، برگزاری رقابت استانی قوی‌ترین مردان گیلان در انزلی، اجرای طرح یک کوچه یک شهید و یک حسینیه در پاسداشت مقام شهدا در مقابل منزل شهید، غبار روبی و گلباران مزار شهدا در سطح شهر و روستاهای انزلی و دیدار با خانواده شهدا از جمله برنامه‌های این هفته اعلام کرد.

فرمانده سپاه ناحیه انزلی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب و تاکید مقام معظم رهبری در خصوص علمی کردن رویکرد جامعه، اضافه کرد: بازدیدهای علمی و میدانی دانش آموزان از کارخانجات در راستای آشنایی با روند تولید محصولات داخلی و همچنین برگزاری نشست‌های بصیرتی و سیاسی برای آگاه‌تر کردن مردم در مقابل تهاجم فرهنگی و رسانه‌ای رسانه‌های بیگانه و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در انزلی است.

وی به برگزاری رزمایش همزمان با سراسر کشور در گلزار شهدای این شهر ساحلی اشاره و اظهار کرد: برگزاری میز خدمت طی دو شب در مساجد شهرستان با حضور مسئولان شهری برای پاسخگویی و رفع مشکلات مردم به صورت چهره به چهره، ویزیت رایگان با تحویل داروی رایگان در دو مرحله نیز در هفته بسیج برگزار می‌شود.

سرهنگ صفاتی با اشاره به کلنگ زنی یک پایگاه مقاومت در انزلی، افزود: برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی، پخش فیلم‌ها و مستندهای فرهنگی دارنده مقام از جشنواره عمار، برگزاری نمایشگاه توانمندی بانوان و تشدید گشت‌های محله‌ای رضویان برای مقابله با سرقت در محلات از برنامه‌های دیگر در هفته بسیج است.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار