کد خبر: ۷۷۷۶۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۳
شاهرود- فرمانده سپاه ناحیه شاهرود گفت: در طول ایام هفته بسیج در این شهرستان یک هزار و ۷۰۰ برنامه و فعالیت توسط بسیجیان در بخش‌های مختلف به انجام می‌رسد.

به گزارش آرانیوز:سرهنگ محمد خوشقدم ظهر شنبه در دیدار بسیجیان شاهرود با امام جمعه این شهر به میزبانی حسینیه امام خمینی (ره) دفتر امام جمعه با بیان اینکه در هفته بسیج امسال یک هزار و ۷۶۹ برنامه و فعالیت در سطح شهرستان برگزار می‌شود، تاکید کرد: ۲۰۰ پایگاه، مسجد و محله میزبان برنامه‌های هفته بسیج سال ۱۴۰۰ در شاهرود هستند.

وی با بیان اینکه اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم و روستاهای دور افتاده یکی از برنامه‌های محوری بسیج در شهرستان شاهرود است، تاکید کرد: این برنامه امروز همزمان با سراسر کشور با حضور بسیجیان در بخش‌های مختلف عمرانی، پزشکی، مشاوره‌ای و… صورت گرفته است.

ایجاد ۱۲۵ صندوق قرض الحسنه

فرمانده سپاه شاهرود با بیان اینکه بسیج در همه عرصه‌های کشور و اگر جایی به کمک نیازی باشد با تمام قوا حضور دارد، تاکید کرد: خدمت رسانی و محرومیت زدایی از روستاهای محروم شهرستان از جمله بخش‌های اصلی کارهای بسیجیان است. همچنین باید گفت در هفته بسیج بسته‌های معیشتی نیز بین نیازمندان شهرستان توزیع خواهد شد.

خوشقدم با بیان اینکه شاهرود نزدیک ۱۵ هزار و ۵۰۰ بسیجی دارای پرونده و رسمی دارد، گفت: شاهرود ۱۹۰ پایگاه بسیج و ۱۲ حوزه محلات نیز دارد که فعالیت‌های مختلف مرتبط با بسیج را در سطح جامعه ساماندهی و اجرا می‌کنند.

وی از ایجاد ۱۲۵ صندوق قرض‌الحسنه با ۱۹ هزار عضو در سطح محلات به مثابه یکی از اقدامات بزرگ و قابل توجه بسیج در شهرستان شاهرود یاد کرد و گفت: این فعالیت توانسته در زمینه اشتغال‌زایی، کمک به روستاییان، افزایش ماندگاری مردم روستا نشین و… مؤثر باشد.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار