کد خبر: ۷۷۷۳۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
بوشهر- استاندار بوشهر با اشاره به توان بسیج در عرصه‌های مختلف، گفت: ظرفیت بسیج برای مقابله با جنگ اقتصادی دشمنان استفاده شود.

به گزارش آرانیوز:احمد محمدی‌زاده ظهر شنبه در حماسه عاشوراییان و پیشکسوتان سپاه پاسداران در استان بوشهر اظهار داشت: بسیج نقش مهمی را در عرصه‌های مختلف داشته و نمود آن را در دوران دفاع مقدس به خوبی دیدیم.

وی موفقیت بسیج را بهره گیری از ظرفیت مقاومت مردمی دانست و اضافه کرد: بسیج مظهر مردم سالاری دینی است و در صورت استفاده از ظرفیت‌های بسیج در زمینه‌های مختلف شاهد موفقیت‌های بیش از پیش خواهیم بود.

استاندار بوشهر افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی در صورتی که بسیج وارد عرصه اقتصادی شود این حوزه مردم سالار می‌شود.

وی با تاکید بر لزوم استفاده از توانمندی و قدرت بسیج در عرصه اقتصاد مقاومتی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی شرایط را برای بسیج مشخص می‌کنند.

محمدی‌زاده با اشاره به نقش بسیج در حوزه علم، سیاست و پیشرفت‌های گوناگون اجتماعی ادامه داد: در شرایطی که در جنگ همه جانبه اقتصادی هستیم, بسیج نقش مهم و اثرگذاری در این میدان دارد.

وی با تاکید بر لزوم استفاده مناسب از ظرفیت بسیج در عرصه جنگ اقتصادی افزود: تجربه‌های دوران دفاع مقدس به قدرت ایران تبدیل شد که امروز در مقابله آمریکا با اقتدار ایستاده است و در برابر هر گونه اقدام آمریکا، قاطع‌تر عمل می‌کند، لذا دشمن متوقف شده است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه موفقیت در عرصه اقتصادی بدون حضور بسیج و سپاه محقق نمی‌شود گفت: دشمن در حال حرکت‌های جدیدی در عرصه جنگ اقتصادی است و مشکلات کشور در این جنگ اقتصادی فقط با ورود بسیج و سپاه حل می‌شود.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار