کد خبر: ۷۷۷۳۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳
البرز - فرمانده سپاه البرز با بیان اینکه بسیج سنگرنشین خط مقدم انقلاب است، گفت: بسیج باید خود را برای چله دوم انقلاب آماده کند.

به گزارش آرانیوز:سردار علیرضا حیدرنیا پیش از ظهر شنبه در رزمایش اقتدار جهادگران بسیجی که در کانون شهید سبحانی سپاه البرز برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای میهن اسلامی اظهار کرد: هفته بسیج را به تمام بسیجیان تبریک و تهنیت عرض می‌کنم، چرا که بسیج یادگار ماندگار امام عظیم الشان ما است.

وی بیان کرد: امام (ره) آن پیر فرزانه و سفر کرده در کمترین زمان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برای دفاع و صیانت از این انقلاب در ادامه مسیر طولانی، پرشکوه و مقتدرانه خود تشکیل فرمان ارتش بیست میلیونی آن زمان و ارتش دهها میلیونی اکنون را صادر فرمودند.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز تصریح کرد: بسیاری از افراد فکر می‌کردند بسیج برای دفاع مسلحانه، مقابله با متجاوز خارجی، تمامیت ارضی و سرکوبی گروهک‌های معاند تشکیل شده است اما همگان مشاهده کردند زمانیکه جنگ به پایان رسید این بسیج در عرصه‌های دیگر وارد صحنه شد.

وی با بیان اینکه بسیج در عرصه‌های مختلف وارد صحنه شد، خاطرنشان کرد: بسیج یک روز در دفاع مقدس حماسه آفرینی می‌کند، یک روز در مقابل جبهه کفر وارد عرصه می‌شود و یک روز در جبهه فرهنگی وارد عرصه می‌شود، یک روز در دفاع از حریم و حرم آل الله و همچنین کمک به هم نوع در مقابل با بلایای طبیعی در سیل و زلزله وارد عرضه می‌شود.

حیدرنیا با بیان اینکه زمانیکه دفاع مقدس ما تمام شد بسیج برای خود عرصه‌های دیگری تعریف کرد، گفت: ورود به عرصه‌های علمی، فرهنگی، جهادی و محرومیت زدایی، عرصه دفاع و امنیت، اقتصاد و … برلی اینست که بسیج در میدان عمل بزرگ می‌شود و رشد و تعالی بسیج در میدان است.

وی با بیان اینکه بسیج سنگر نشین خط مقدم انقلاب است، اظهار کرد: بسیج یک فرهنگ، تفکر، جریان و یک رود خروشان است که با سرعت به سمت اهداف متعالی انقلاب در حرکت است.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز بیان کرد: بسیج فرهنگی است که در آن بن بست راه ندارد و فرهنگی است که همیشه می‌گوید ما می‌توانیم و با آن توانستن، توانسته گره‌های به ظاهر باز نشدنی را باز کند.

وی با بیان اینکه بسیج هرکجا احساس کرد مردم به کمک نیاز دارند، بی ادعا، مخلصانه و خالصانه برای خدا وارد عرصه شد، تصریح کرد: بسیج بی شک یک مدل منحصر به فرد از تشکل‌های مردمی در جهان است که همه دنیا و کشورها آرزوی داشتن چنین تشکلی را دارند.

حیدرنیا خاطرنشان کرد: بسیج ما با فرهنگ متعالی آمیخته در انقلاب و اسلام و دین ماست هیچ کشوری نمی‌تواند جایگزینی مانند بسیج داشته باشد، چرا که امروز بسیج به الگویی برای تمام آزادی خواهان جهان تبدیل شده است.

وی گفت: امروز بسیج به برکت هدایت‌های داعیانه امامین انقلاب ما به یک نماد حضور ملی، مقاومت و آگاهی یک ملت تبدیل شده است.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز خطاب به جهادگران حاضر در این رزمایش، اظهار کرد: بسیج باید خود را برای چله دوم انقلاب آماده کند، بسیجی عبد صالح خدا بر روی زمین است و خود را فرمانبر نایب امام زمان و ولی امر مسلمین می‌داند، باید خود را برای آزمون‌های بزرگ‌تر و میدان‌های وسیع‌تر آماده کند.

وی بیان کرد: روندهای جاری در دنیا نشان می‌دهد ما در گام دوم انقلاب در فضای پیچیده‌تر، سخت‌تر و نزدیک تری با دشمن مواجه می‌شویم و محیط منازعه به شدت پیچیده‌تر و سخت‌تر و عمیق‌تر و تقابل به شدت گستره تر خواهد شد.

حیدرنیا متذکر شد: براین اساس کلید رمز موفقیت مقابله با جبهه استکبار بسیج است و لاغیر.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار