کد خبر: ۷۷۷۳
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱
رئیس پلیس راه استان یزد گفت: بامداد امروز به‌علت واژگونی یک‌ دستگاه اتوبوس "اسکانیا" در محور "چاهک-هرات" شهرستان "خاتم" استان یزد، چهار تن کشته و ۲۴ نفر مجروح شد

واژگونی اتوبوس

« به گزارش خبرنگار اجتماعی آرانیوز»

سرهنگ احمد مظفری در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: در ساعت چهار صبح امروز، یک‌ دستگاه اتوبوس اسکانیا که از مسیر بندرعباس عازم اصفهان بود در کیلومتر 17 محور "هرات-چاهک" شهرستان خاتم واژگون شد.

وی در ارتباط با خسارات جانی این حادثه عنوان کرد: در این حادثه چهار نفر از مسافران اتوبوس، در دم جان خود را از دست دادند و 24 نفر دیگر هم مجروح شدند.

رئیس پلیس راه استان یزد خاطرنشان کرد: با اعلام گزارش این حادثه و اعزام نیروهای پلیس راه و نیروهای امدادی به محل حادثه، مجروحان این تصادف به مراکز درمانی منتقل شدند.

مظفری با اشاره به اینکه کارشناسان پلیس راه، علت این حادثه را ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه، ناشی از خستگی و خواب آلودگی اعلام کردند، گفت: در صورتی که راننده این اتوبوس استراحت لازم برای رانندگی را کرده بود، این اتفاق ناگوار پیش نمی‌آمد.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از حوادث رانندگی که در شب اتفاق می‌افتد به دلیل خواب آلودگی راننده است، گفت: متاسفانه عدم توجه رانندگان به توصیه‌های ایمنی و رانندگی در حال خواب آلودگی و خستگی، منجر به حوادثی می‌شود که جبران آن امکان‌پذیر نیست.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار