کد خبر: ۷۷۶۳۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۴
یاسوج- معاون هماهنگ‌کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: تجمع بزرگ بسیجیان استان سوم آذرماه برگزار می شود.

به گزارش آرانیوز:سعید برومندزاده عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این تجمع، با حضور ۱۰ هزار نفر از بسجییان و با رعایت دستور العملهای بهداشتی در سراسر استان برگزار می شود.

وی بیان داشت: در هفته بسیج بیش از ۵۰۰ برنامه در قالب ۲۲۰ عنوان برنامه در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

برومند زاده این برنامه ها را شامل برگزاری یادواره‌های شهدا و غبارروبی و عطرافشانی گلزارهای مطهر شهدا، برگزاری میزهای خدمت جهادی با حضور ادارات خدمات‌رسان، اعزام گروه‌های جهادی به مناطق هدف، اعزام تیم‌های پزشکی و ارائه خدمات رایگان درمانی و بهداشتی، و توزیع بسته‌های معیشتی و ورزشی و بهداشتی در مناطق کم برخوردار عنوان کرد.

وی افزود: تجمع بزرگ بسیجییان، سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و اهدای جهیزیه به زوج‌های جوان از دیگر برنامه‌های هفته بسیج دراستان است.

برومند زاده برگزاری همایش‌های پیاده‌روی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی با موضوعات ازدواج آسان و سبک زندگی، برپایی نمایشگاه‌های عفاف و حجاب و اقتصاد مقاومتی و انتشار موشن‌گرافیک و نماهنگ در فضای مجازی را از دیگر برنامه‌هایی هفته بسیج در کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد.

وی افزود: همچنین درهفته بسیج، رونمایی کتاب، برگزاری مسابقات فرهنگی متعدد و مسابقات ورزشی، برگزاری شب‌های شعر و خاطره، تجلیل از فعالان اقشار مختلف بسیج و نخبگان بسیجی، حضور در نماز جمعه و حلقه‌های صالحین و سخنرانی فرماندهان قبل از خطبه‌های نماز جمعه از دیگر برنامه ها در این هفته است.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار