کد خبر: ۷۷۵۸۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴
سمنان- استاندار سمنان بابیان اینکه اجرای مصوبات ستاد کرونا در استان باید به طور جد پیگیری شود، گفت: افراد واکسن نزده محله به محله در استان باید شناسایی و ترغیب به واکسیناسیون شوند.

به گزارش آرانیوز:سید محمدرضا هاشمی غروب سه‌شنبه در جلسه کمیته واکسیناسیون کرونا ذیل ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان به میزبانی سالن جلسات کوثر استانداری سمنان ضمن بیان اینکه جلسه کمیته واکسیناسیون کرونا باید به صورت هفتگی برگزار شود، ابراز داشت: دستیابی به رتبه‌های برتر و شاخص کشور و پوشش ۱۰۰ درصدی در حوزه تزریق واکسن کرونا در استان سمنان پیگیری می‌شود.

وی ضمن بیان اینکه امروز در استان هیچ موضوعی مهم‌تر از مبحث کرونا و سلامتی مردم نیست، افزود: فرمانداران، اعضای ستاد استانی کرونا و مدیران عضو کمیته واکسیناسیون نسبت به این مهم توجه جدی داشته باشند و مصوبات را به سرعت اجرایی کنند.

استاندار سمنان بابیان اینکه استان سمنان باید در بحث مقابله با بیماری منحوس کرونا و پوشش تزریق واکسیناسیون کشور سرآمد باشد، ابراز داشت: برای تحقق این مهم می‌بایست از ظرفیت اتاق بازرگانی، اصناف، سازمان‌های مردم‌نهاد، روحانیون، بسیج و سایر موارد به صورت جدی و مستمر استفاده شود.

هاشمی با بیان اینکه شناسایی نقطه‌به‌نقطه و محله‌ای افرادی که واکسن کرونا را تزریق نکردند امری ضروری است، تصریح کرد: به این منظور تیم‌های سیار واکسیناسیون کرونا در استان باید تقویت‌شده و طرح شهید حاج قاسم سلیمانی به صورت جدی اجرایی و از ظرفیت بسیج نیز استفاده شود.

وی بابیان اینکه افراد مبتلابه کرونا یا دارای زمینه بیماری خاص و یا سرماخوردگی باید با نظر پزشک نسبت به تزریق واکسن کرونا اقدام کنند، افزود: با تأکیدات صورت گرفته شهرداری‌های استان در فضاسازی مدیریت مقابله با کرونا، آگاهی بخشی و ترغیب امر واکسیناسیون به‌خوبی پای‌کار آمدند که می‌بایست این اقدامات پر رنگ تر و جدی‌تر دنبال شود.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار