کد خبر: ۷۷۵۸۵
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳
سمنان- استاندار سمنان گفت: از ابتدای اعلام همگانی ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن تاکنون ۱۸ هزار و ۷۲ نفر از مردم استان در این طرح نام نویسی کردند.

به گزارش آرانیوز:سید محمد رضا هاشمی بعد از ظهر سهشنبه در نشست شورای مسکن استان سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه طرح نهضت ملی مسکن در استان سمنان کلنگ زنی و عملیات اجرایی احداث واحدهای مسکونی آغاز شده است، ابراز داشت: از ۲۱ شهر استان سمنان، تاکنون برای ۱۲ شهر سایت ثبتنام نهضت ملی مسکن بازگشایی شده و ثبت نام از متقاضیان صورت گرفته است.

وی افزود: از ابتدای اعلام همگانی ثبتنام طرح نهضت ملی مسکن تاکنون ۱۸ هزار و ۷۲ نفر از مردم استان در این طرح نام نویسی کردند.

استاندار سمنان با بیان اینکه تأمین زمین برای اجرای نهضت ملی مسکن در ۱۲ شهر استان از طریق تغییر کاربری، الحاق از حریم به محدوده و زمین‌های مازاد دولتی در دستور کار قرار دارد، بیان کرد: برای مابقی شهرها نیز با تأمین زمین مورد نیاز، سایت بازگشایی و ثبت نام آغاز خواهد شد.

هاشمی بیان داشت: طی سفر رئیس جمهور به استان سمنان و حضور وزیر راه و شهرسازی، طرح نهضت ملی مسکن در استان سمنان کلنگ زنی و عملیات احداث ۹۶ واحد مسکونی آغاز شده است.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار