کد خبر: ۷۷۵۸۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۷
زنجان-رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان از کاهش محسوس ابتلا به ویروس کرونا در استان زنجان خبر داد و گفت: فوتی‌های کرونا هم طی چند روز گذشته کاهش محسوسی داشته است.

به گزارش آرانیوز:از کاهش محسوس ابتلا به ویروس کرونا در استان زنجان خبر داد و گفت: فوتی‌های کرونا هم طی چند روز گذشته کاهش محسوسی داشته و روز گذشته زنجان کرونایی فوتی نداشت.

وی از کاهش بستری‌ها به ویروس کرونا در استان خبر داد و اظهار کرد: از مردم استان درخواست می‌شود برای قطع زنجیره این ویروس شوم همچنان بهداشت فردی و اجتماعی را رعایت کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان به وضعیت تزریق واکسن کرونا در استان زنجان اشاره کرد و گفت: این استان در تزریق واکسن کرونا در سطح کشور جایگاه خوبی دارد.

قزلباش با بیان اینکه تاکنون بیش از ۶۵ درصد زنجانی‌ها دو دوز واکسن کرونا را تزریق کردند، تاکید کرد: زنجانی‌های بالای ۶۰ سال و افراد پر خطر استقبال خوبی از دوز سوم کرونا دارند.

وی با بیان اینکه طی روزهای آینده تزریق واکسن کرونا در استان زنجان افزایش می‌یابد، ابراز کرد: این استان در خصوص کاهش بیماری کرونا وضعیت خوبی دارد و جهش این ویروس رو به کاهش است ولی مردم باید همچنان زدن ماسک را انجام دهند.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار