کد خبر: ۷۷۵۱۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۸
سرخه- استاندار سمنان بابیان اینکه پرداخت یک درصد حق بهره‌برداری از معادن استان ضروری است، گفت: در سفر رئیس جمهور به استان نیز برای این مهم تاکید شده است.

به گزارش آرانیوز:سید محمد رضا هاشمی ظهر دوشنبه در جلسه شورای اداری سرخه به میزانی فرهنگسرای باران این شهر ضمن بیان اینکه پرداخت یک درصد حق بهره‌برداری از معادن یک قانون ضروری است، ابراز داشت: بنا به تاکید رئیس جمهور در سفر به استان سمنان این موضوع امری لازم‌الاجرا است.

وی با تاکید بر اینکه باید کوشید با کار و تلاش معنای واقعی رضایتمندی حداکثری مردم را حاصل کرد، افزود: انتظار می‌رود تا مالکان و بهره‌برداران معادن باید نسبت به تحقق این مهم در استان سمنان اقدام کنند.

استاندار سمنان بابیان اینکه پروژه حرم تا حرم یک پروژه ملی و حتی مربوط به جهان اسلام است، ابراز داشت: وزارت راه و شهرسازی با در نظر گرفتن رفاه و اقتصاد مردم محلی و لحاظ کردن زیرگذر و غیره می‌بایست در تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه تلاش کند.

هاشمی با بیان اینکه لیست قنات‌های شهرستان احصا شده تا برای لایروبی و احیای آن‌ها اقدام شود، تصریح کرد: دولت سیزدهم به دنبال انجام کار، گره‌گشایی از مشکلات مردم و تکمیل پروژه‌ها است لذا تا تکمیل پروژه‌های نیمه تمام موجود، هیچ پروژه جدیدی برای استان تعریف نخواهد شد.

وی بابیان اینکه هیچکدام از کشورهای همسایه در منطقه خاورمیانه دارای امنیت پایداری همچون ایران نیستند، افزود: بی تردید امنیت موجود در کشور مرهون جان‌فشانی و ایثار شهدا است لذا این خانواده‌ها در استان سمنان می‌بایست مورد تکریم و احترام قرار گیرند.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار