کد خبر: ۷۷۴۲۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۸
رشت- مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: در دو روز گذشته ۲۷۷ هزار متر مکعب برف روبی در محورهای استان گیلان انجام شده است.

به گزارش آرانیوز:فریبرز مرادی با اشاره به اینکه بارش دومین برف پاییزی در محورهای استان گیلان را شاهد بودیم، گفت: از زمان آغاز بارش برف تاکنون ۲۷۷ هزار متر مکعب در ۲۲۰ کیلومتر باند از مسیرهای کوهستانی استان برف‌روبی شد.

وی ادامه داد: عملیات برف روبی در محورهای اسالم-خلخال در حوزه تالش، پونل-خلخال در حوزه رضوانشهر، سیاهکل-دیلمان در شهرستان سیاهکل، بلوردکان-خصیب دشت در شهرستان املش، ماسال-گیلوان در حوزه ماسال و ارتفاعات قوشه لانه و داماش در شهرستان رودبار انجام شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با اشاره به میزان بارش برف در راه‌های استان، گفت: ارتفاع برف در محدوده گردنه الماس در محور پونل - خلخال به بیش از ۵۰ سانتیمتر رسید.

مرادی افزود: ارتفاع برف در محور اسالم به خلخال ۳۰ سانتیمتر، محورهای سیاهکل -دیلمان و ماسال -گیلوان ۱۵ تا ۲۰ سانتیمتر و محور بلوردکان -خصیب دشت ۲۵ سانتیمتر گزارش شد.

وی با بیان اینکه با تلاش مستمر عوامل راهداری، تمامی محورهای اصلی گیلان باز و تردد در آنها برقرار است، گفت: با توجه به احتمال وقوع یخبندان و لغزندگی جاده‌ها در مناطق برفگیر کوهستانی، رانندگان برای تردد در این محورها حتماً زنجیر چرخ و تجهیزات ایمنی و زمستانی به همراه داشته باشند.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار