کد خبر: ۷۷۳۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۵
سمنان- رئیس سازمان صمت استان سمنان بابیان اینکه برای شهرهای قرمز کرونایی تیم‌ گشت و نظارتی مخصوص بسیج می‌شوند، گفت: از ابتدای آبان ماه سال جاری ۷۵۰بازرس اصناف استان را نظارت می‌کنند.

به گزارش آرانیوز:علی تشنه دل ظهر شنبه در جلسه هم‌زمان ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا به میزبانی سالن یادگار امام استانداری سمنان ضمن بیان اینکه از ابتدای آبان ماه سال جاری ۲۴ تیم نظارتی اصناف استان سمنان را مستمر پایش می‌کنند، ابراز داشت: این تیم‌ها شامل ۷۵۰ بازرس می‌شود که در سطح استان سمنان فعال هستند.

وی بابیان اینکه حساسیت‌ها پیرامون نظارت بر رعایت پروتکل‌ها در حوزه اصناف در استان، پس از رنگ‌بندی جدید افزایش پیداکرده است، افزود: هدف از این گونه اقدامات حفظ سلامت مردم و جلوگیری از شیوع هر چه بیشتر بیماری کرونا بوده است.

رئیس سازمان صمت استان سمنان ضمن بیان اینکه برای شهرهای قرمز کرونایی تیم‌های گشت و نظارتی مخصوص بسیج می‌شوند، ابراز داشت: در این راستا با توجه به رنگ‌بندی هفته گذشته تیم‌های گشت و نظارت در استان به خصوص در دامغان و شاهرود بسیج شدند.

تشنه دل بابیان اینکه گشت‌های مشترک با حضور فرمانداری‌ها، نیروی انتظامی، بهداشت و تعزیرات به صورت مستمر در حال انجام است، تصریح کرد: با واحدهای متخلف سطح استان که پروتکل‌ها را رعایت نکنند به طور جد برخورد و واحد مربوط پلمب می‌شود.

وی ضمن بیان اینکه متأسفانه از سوی مردم و مراجعان به اصناف، عادی انگاری مشهود است، افزود: این مهم می‌طلبد تا در این حوزه توجه بیشتری صورت گیرد.

به گزارش مهر، طبق رنگ‌بندی اپلیکشن ماسک در حال حاضر دامغان در وضعیت رنگ‌بندی قرمز کرونایی، سمنان، شاهرود و گرمسار در وضعیت کرونایی نارنجی و مابقی در وضعیت زرد قرار دارند.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار