کد خبر: ۷۷۳۷۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۷
بوشهر- در مراسمی با حضور مسئولان، محمد هادی رستمیان به عنوان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر معرفی شد.

به گزارش آرانیوز:معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر صبح شنبه در این مراسم اظهار داشت: امروز توفیق بزرگی نصیب بنده شده است که بار دیگر در استان خود بتوانم به مردم خدمت کنم.

محمد هادی رستمیان با اشاره به اینکه بر اساس تکلیف و دعوت استاندار به بوشهر آمده و این مسئولیت را قبول کرده‌ام افزود: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بسیار زیادی است که نیروی انسانی توانمند یکی از مهمترین ظرفیت‌های استان محسوب می‌شود.

وی داشتن روحیه تعاون و تعهد را کلیدواژه‌های اصلی در فعالیت دانست و خاطرنشان کرد: با استفاده از ظرفیت همه همکاران با یک کار تیمی منسجم در کنار هم برای موفقیت و توسعه استان بوشهر تلاش می‌کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر از دیگر ظرفیت‌های استان بوشهر به منابع زیرزمینی، شیلات، کشاورزی، نفت، پتروشیمی، دریا، معادن و منابع مختلف اشاره کرد.

وی از شناخت دقیق نیازمندی‌های استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: با تعیین اولویت‌ها برای رفع مشکلات و توسعه هر چه بیشتر استان تلاش می‌کنیم.

در این آئین محمد هادی رستمیان به عنوان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر معرفی و حکم وی که به امضا وزیر کشور هم رسیده است به ایشان اعطا شد.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار