کد خبر: ۷۷۲۹۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۴
رشت- معاون عمرانی استاندار گیلان با اشاره به قدمت ۲۰ ساله ماشین آلات راهداری استان، گفت: تعداد این ماشین‌ها محدود است اما باید با انجام تعمیرات، برای فصل سرد سال آماده باشند.

به گزارش آرانیوز:عباس صابر پیش از ظهر پنج شنبه در جلسه مدیریت بحران گیلان با بیان اینکه عمده مشکل و بحرانی که استان با آن مواجه می‌شود سیل است، بیان کرد: اعتبارات ما در حوزه سیل کم بوده و معمولاً از اعتبارات استانی استفاده می‌کنیم که مقدار این نوع اعتبارات هم پایین است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان با اشاره به قدمت بالای ۲۰ سال ماشین آلات راهداری، تصریح کرد: تعداد این ماشین‌ها نیز محدود است و باید با تعمیر ماشین آلات فعلی فصل سرد امسال را پشت سر بگذرانیم.

اجرای ۱۱۸ پروژه حوزه سیل در غرب گیلان

مدیرکل مدیریت بحران استان گیلان نیز با بیان اینکه سامانه هشدارهای استان فعال است، اظهار کرد: اعتبارات گیلان از محل ماده ۱۷ بخشی برای سیل تالش و ۲۰۱ میلیارد تومان برای رفع تنش آبی اختصاص یافته است.

امیر مرادی با اشاره به اجرای ۱۱۸ پروژه مربوط به سیل در غرب گیلان، تصریح کرد: گیلان در بخش شاخص‌های عملکرد مدیریت بحران در سطح کشور در جایگاه دوم قرار دارد.

وجود دو نقطه مازوت سوز در گیلان

مدیرعامل شرکت گاز گیلان نیز با بیان اینکه مصرف انرژی در ادارات استان بالا است، گفت: وسایل گرمایشی باید یک ساعت قبل از شروع و یک ساعت بعد از پایان کار خاموش باشند.

حسین اکبر با اشاره به اینکه در سال گذشته محدودیت مصرف در صنایع در مجموع چهار روز اجرایی شد، تصریح کرد: دو نقطه مازوت سوز در گیلان داریم که مربوط به دو کارخانه سیمان است‌.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار