کد خبر: ۷۷۲۹۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷
مینودشت- دادستان عمومی و انقلاب مینودشت از تعیین ضرب‌الاجل برای رفع نقاط حادثه‌خیز در محور گالیکش به مینودشت طی سه ماه آینده خبر داد.

به گزارش آرانیوز:یاسر بای پیش از ظهر پنج شنبه در جلسه مشترک با مسئولان دستگاه‌های اجرایی و راهداری گلستان اظهارکرد: ایمن‌سازی و تعریض محور مینودشت به گالیکش در سال ۸۸ آغاز شد و قرار بود طی سه سال تکمیل شود.

دادستان عمومی و انقلاب مینودشت افزود: اکنون با گذشت ۱۲ سال نه تنها این طرح تکمیل نشد؛ بلکه نیمه کاره ماندن آن و کند و کاری های انجام شده در حاشیه این جاده، خطر رفت و آمد در این محور و میزان تصادفات و مرگ و میرهای ناشی از آن را بیشتر کرده است؛ به‌طوری‌که امسال میزان فوتی های تصادفات در این محور ۹ درصد و تصادفات جرحی و خسارتی هم به ترتیب ۴ درصد و ۴۳ درصد بیشتر شده است.

وی تصریح کرد: در این جلسه، مقرر شد تا در نخستین گام، پیمانکار طی سه ماه نقاط حادثه‌خیز این محور را با نظر پلیس راهور ایمن‌سازی کند و در ادامه در یک برنامه زمان‌بندی تا تیرماه سال ۱۴۰۱ تمام مسیر تعریض و ایمن‌سازی شود.

بای عنوان کرد: همچنین، در این جلسه یکی از علل تاخیر، کمبود بودجه عنوان شد که برای این موضوع نیز مقرر شد فرمانداران این دو شهرستان موضوع اختصاص بودجه را پیگیری کنند.

وی تاکید کرد: دادستان‌های این دو شهرستان در راستای حفظ حقوق عامه، روند ساخت و ساز این جاده را رصد خواهند کرد و با قصور و کوتاهی مدیران مربوطه برخورد قضایی می کنند.

محور گالیکش به مینودشت که در مسیر جاده اصلی تهران به مشهد مقدس قرار دارد و با ثبت روزانه ۱۰ هزار تردد یکی از محورهای شلوغ کشور است.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار