کد خبر: ۷۷۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۹
مشهد - استاندار خراسان رضوی گفت: برای باز شدن گره زندگی مردم، مدیران استان و رسانه ها باید در فضایی تعاملی و در کنار هم فعالیت کنند.

به گزارش آرانیوز:یعقوب‌علی نظری در نشست مشترک با اعضای قرارگاه رسانه خراسان رضوی که در دفتر استاندار برگزار شد، اظهار کرد: ما در جایگاه خدمت، مأمور به تلاش هستیم و باید در نتیجه تفکر، عمل کنیم.

وی در خصوص لزوم جلوگیری از بروز التهاب در جامعه، ادامه داد: باید از آرامش جامعه مثل سلامت فردی خودمان مراقبت کنیم.

استاندار خراسان رضوی با بیان این‌که یکی از ضرورت‌های مدیریت فعلی جامعه، جلوگیری از بروز التهاب است که در این خصوص رسانه‌ها بسیار می‌توانند اثرگذار باشند، خاطرنشان کرد: دشمن بطور مرتب در حال عملیات روانی است و اهالی رسانه باید این موضوع را مدنظر داشته باشند.

وی بیان کرد: به‌دنبال این هستیم که علاوه بر فعال کردن ظرفیت‌های موجود غیرفعال، برای ایجاد و گسترش ظرفیت‌های جدید نیز اقدام شود.

نظری افزود: رویکرد ما در استانداری، دستگاه محور است و دستگاه‌ها باید در ارتباط با وظایف خود فعال بشوند و در کنار آن، باید جریان‌های مردمی را در همه عرصه‌ها فعال کرده و دستگاه‌ها فقط هدف‌گذاری عملیاتی انجام دهند.

وی، یکی از مشکلات اساسی برخی دستگاه‌ها را عدم مدیریت و پیگیری دانست و گفت: در عین حالی که همه بخش‌ها را مدیریت می‌کنیم، مردم نیز باید صداقت عمل دستگاه‌ها را حس کنند.

استاندار خراسان رضوی در خصوص سفرهای شهرستانی، ضمن اشاره به هدفمند بودن این سفرها، بیان کرد: در این سفرها مصوبات سفرهای شهرستانی استاندار قبل را پیگیری خواهیم کرد تا به نتیجه برسند.

وی متذکر شد: برای باز شدن گره مشکلات زندگی مردم باید در فضایی تعاملی و منطقی و همه در کنار هم فعالیت کنند.

گفتنی است؛ در این نشست مشترک، مدیران و نمایندگان رسانه‌های حاضر در جلسه به بیان نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار