کد خبر: ۷۷۲۳۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹
تبریز- مسئول روابط عمومی هواشناسی آذربایجان شرقی گفت: سامانه بارشی کلیه نواحی استان را از روز چهارشنبه تحت تاثیر قرار خواهد داد.

به گزارش آرانیوز:افشین ابراهیمی افزود: نقشه‌های پیشیابی هواشناسی نشان می‌دهد سامانه بارشی از اواخر روز چهارشنبه ۱۹ آبان ماه وارد استان شده و تا روز جمعه ۲۱ آبان موجب بارش برف و باران، کاهش محسوس دما و وزش باد گاهی تا نسبتاً شدید خواهد شد.

وی با اشاره به بارش برف و باران و مه، افزود:: اختلال در تردد و لغزندگی جاده‌ای و کاهش دید افقی به ویژه در جاده‌های کوهستانی و مرتفع دور از انتظار نبوده و توصیه می‌شود از سفرهای غیر ضروری اجتناب و اقدامات پیش گیرانه انجام گیرد.

ابراهیمی با اشاره به وزش باد گاهی تا شدید، بیان کرد: احتمال پرتاب اشیا و سقوط اجسام و تابلوهای تبلیغاتی و شکستن سرشاخه‌های درختان بر اثر وزش باد شدید دور از انتظار نبوده و توصیه می‌شود از ساختمان‌های نیمه کاره و ایستادن در مکان‌هایی که احتمال سقوط اجسام وجود دارد، دوری شود.

مسؤول روابط عمومی هواشناسی آذربایجان شرقی تاکید کرد: به هم استانی‌های عزیز توصیه می‌شود اقدامات پیشگیرانه لازم جهت جلوگیری از حوادث و خسارات احتمالی بعمل آوردند.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها