کد خبر: ۷۷۲۲۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۴
عاشقانه‌هایم در وصف تو تمامی ندارد مگر می‌شود چهارشنبه را از تقویم هفتگی دلم حذف کنم وقتی با زندگی‌ام عجین شده است این عاشقی و دلتنگی.

به گزارش آرانیوز، چهارشنبه است و کلمات باز ازسروکول کاغذو خودکارم بالا می‌روند انگار هر چهارشنبه با همین کلماتی که  از اعماق وجودم بر روی کاغذ حک می‌شوند قرار است خادمی‌ات را از همین دریچه کوچک به جا آورم.

همین که کلمات هر چهارشنبه به چهارشنبه به صف می‌شوند تا عاشقانه‌ جدیدی را به قلم تحریر در آورند جای شکرگذاری دارد چرا که می‌دانم خادمی‌ام را از همین راه دور پذیرفته‌ای و چه خوشحالم که می‌توانم هر چهارشنبه با عاشقانه‌هایم جماعتی را زائرت کنم.

امروز چهارشنبه است و در میان سرمای پاییز و فصل رنگ‌ها عاشقانه‌هایم حس و حال عجیب تری دارد. آه که اگر باران هم ببارد و بوی باران در فضای در صحن و سرای حرمت بپیچد، آه اگر باران ببارد بر دل‌های عاشق مردم این شهر.

بیشتر بخوانید

آقای من همین که هر چهارشنبه به من و دلنوشته‌هایم نظری داری زیباترین عاشقانه‌هایم را رقم می‌زنی، گویی هر چهارشنبه به چهارشنبه نه تنها زائرت هستم بلکه دل‌های عاشق بسیاری را با خود همراه کرده‌ام می‌دانی این را از آنجایی فهمیدم که هر چهارشنبه عده‌ای منتظرند تا این کلمات جست و گریخته‌ای که ازدلم به رشته تحریر در می‌آید را بخوانند.

منبع: تسنیم
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار