کد خبر: ۷۷۱۲۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۹
کرج - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: سیستم اداری استان آن چنان که باید و شاید جامعه ایثارگر را مورد تکریم قرار نمی‌دهد.

به گزارش آرانیوز:سلیمان رستمیان ظهر دوشنبه در جلسه هم‌اندیشی مسئولین ایثارگران دستگاه‌های اجرایی استان البرز که در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، اظهار کرد: برخی از دستگاه‌ها ارتباطشان با مجموعه ایثارگران استانداری و بنیاد شهید البرز کم است، انتظار می‌رود این ارتباط بیشتر شود، چرا که موضوعی خارج از قانون از مجموعه دستگاه‌ها خواسته نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه سیستم اداری استان آن چنان که باید و شاید جامعه ایثارگری را مورد تکریم قرار نمی‌دهد، بیان کرد: خانواده شهدا و ایثارگران از همه آنچه امروز به عنوان ارزش و جایگاه داریم دفاع کردند و هیچ مطالبه گری و منت ندارند، اما باید توجه ویژه ای به مسائل آنان داشت.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز تصریح کرد: اگر کسی عمداً بخواهد مشکلات جامعه ایثارگری را حل نکند و کارشکنی کند، مطمئناً برخورد خواهیم کرد، چراکه این نظام متعلق به ایثارگران است.

وی خاطرنشان کرد: با دستگاه‌های نظارتی از جمله اداره اطلاعات و سازمان بازرسی جلساتی برگزار شد، چرا که برخی مدیران توجه شأن به جامعه ایثارگری یا از روی ترحم یا رفع تکلیف است که عملکرد آنان رصد می‌شود.

رستمیان گفت: ۲۰ درصد بودجه فرهنگی تمام دستگاه‌ها باید صرف مسائل مربوط به ایثارگران و شهدا شود، چرا که این قانون در تبصره بودجه ۱۴۰۱ مجلس نیز، ذکر شده است.

وی اظهار کرد: بحث تبدیل وضعیت ایثارگران دغدغه همه است و تمام دستگاه‌ها حل این مسئله را در دستور کار قرار دادند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز متذکر شد: بنیاد شهید دستگاهی مأموریت‌های متعددی در حوزه درمان، آموزش، دانشگاه و فرهنگی و … دارد که تمام مسائل یادشده باید در چهارچوب قانون انجام و حل شود.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار