کد خبر: ۷۷۱۰۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۶
همدان- در هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال کشور تیم فوتبال شهرداری همدان با یک گل شاهین بوشهر را شکست داد.

به گزارش آرانیوز:محمدرضا بهرامی: قطار لیگ دسته اول فوتبال کشور با انجام ۹ دیدار به ایستگاه چهارم خود رسید تا تنور این رقابت‌ها بیش از پیش داغ شود و شاهد هیجان در شمال تا جنوب و غرب تا شرق کشور باشیم.

در این هفته تیم بومی و باشخصیت شهرداری همدان که تازه قدم به رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور گذاشته در خانه میزبان تیم ریشه‌دار شاهین شهرداری بوشهر بود.

شیران شهرداری هگمتانه در ۳ دیدار گذاشته خود به یک پیروزی ۴ گله برابر ماشین‌سازی تبریز و ۲ تساوی برابر تیم‌های خوب ملوان بندرانزلی و آرمان گهر سیرجان رسیده بودند و در هفته چهارم به دنبال نخستین پیروزی خانگی خود بودند.

حریف تیم فوتبال شهرداری همدان نیز برای پایان دادن به ناکامی ۳ هفته گذشته خود و دفاع از شخصیت مکتب ۸۰ ساله شاهین بوشهر به دیار هگمتانه سفر کرده بود.

این دیدار در ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج برگزار شد، به دلیل بارندگی‌های چند روز اخیر همدان، زمین چمن ورزشگاه لغزنده بود و این موضوع کار را برای ارائه فوتبال تاکتیکی و بازی‌سازی از روی زمین برای هر دو تیم مشکل کرده بود.

شاگردان رضا طلایی‌منش که به شدت به ۳ امتیاز این دیدار نیاز داشتند با انگیزه بسیار فراوانی وارد میدان مسابقه شدند و در همان ۱۰ دقیقه نخست مسابقه شهرداریچی‌ها موفق شدند با ارسال زیبای محمد عباس‌تبار و کنترل دقیق امیر ابراهیم بیگی به یک موقعیت جدی دست پیدا کنند که مدافع حریف با خطای مسلم در محوطه جریمه به روی ابراهیم بیگی این موقعیت را از شهرداری گرفت که داور مسابقه بلافاصله نقطه پنالتی را نشان داد.

این پنالتی در همان دقایق ابتدایی می‌توانست خیلی زود شیرازه بوشهری‌ها را بر هم بریزد که واکنش زیبای دروازه‌بان شاهین به شوت محمد بیرانوند مانع از به ثمر رسیدن گل نخست شهرداری همدان شد.

اما باز هم بعد از این پنالتی شاگردان رضا طلایی منش در تیم فوتبال شهرداری همدان عقب ننشستند و موقعیت‌های بسیار جدی بر روی دروازه حریف خلق کردند که یکی پس از دیگری از دست می‌رفتند.

تا اینکه در دقیقه ۳۲ فرار زیبای امیرمحمد نسایی و ارسال دقیق این بازیکن به محوطه جریمه به میثم زمانی رسید که این بازیکن به زیبایی هرچه تمام‌تر گل نخست تیم فوتبال شهرداری همدان را به ثمر رساند.

بازی در نیمه نخست با همان تک گل به سود شهرداری همدان به پایان رسید.

در نیمه دوم باز هم این تیم فوتبال شهرداری همدان بود که نبض بازی را در اختیار گرفت و رضا طلایی‌منش با فرستادن مهدی خلج و مهدی عسگری به زمین مسابقه هجوم خود را به روی دروازه شاهینی‌ها چندین برابر کرد.

در یک موقعیت صد در صد مهدی عسگری با دریبل بازیکنان حریف وارد محوطه جریمه شد و شوت دقیق و سرکشی را راهی دروازه شاهینی‌ها کرد که واکنش زیبای دروازه‌بان حریف مانع از به ثمر رسیدن گل دوم شهرداری همدان شد.

در نهایت با وجود موقعیت‌های بسیار زیادی که شهرداری همدان خلق کرد این دیدار در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود شهرداریچی‌ها به پایان رسید.

تیم فوتبال شهرداری همدان با کسب این ۳ امتیاز شیرین ۸ امتیازی شد و در جایگاه سوم رده‌بندی لیگ دسته اول فوتبال کشور قرار گرفت.

نکته مثبت تیم فوتبال شهرداری همدان که در این دیدار هم ادامه داشت گل نخوردن دروازه‌بان و خط دفاعی این تیم بود، محمد صابری زاده دروازه‌بان همدانی‌ها از ۴ بازی توانسته ۴ کلین شیت را برای خود ثبت کند.

همچنین در کنار عملکرد دروازه‌بان نمی‌توان از عملکرد خط دفاعی تیم فوتبال شهرداری همدان حسین کاظمی، پیمان حشمتی، محمد عباس تبار، علی فراهانی و میلاد داودی در ۴ دیدار گذشته گذشت.

رضا طلایی‌منش سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان در دیدار برابر شاهین شهرداری بوشهر با ترکیب محمد صابری‌زاده، حسین کاظمی، علی فراهانی، پیمان حشمتی، محمد عباس‌تبار، امیرحسین پورقاسمی، امیرمحمد نسایی، میثم زمانی، محمد بیرانوند، آرمین طلایی‌منش و امیر ابراهیم بیگی به میدان رفتند.

مهدی خلج، مهدی عسگری و امیر حسین سوری تعویضی‌های تیم فوتبال شهرداری همدان بودند.

همچنین مجید بی گم جانی، مصطفی کاشی، حمید یادگاری، محمد بیات اعضای کادر فنی، مجتبی وثوقی مدیر تیم و محمدرضا بهرامی صفت به عنوان مدیر رسانه در این دیدار حضور داشتند.

با توجه به عملکرد درخشان تیم فوتبال شهرداری همدان در ۴ هفته ابتدایی لیگ دسته اول فوتبال کشور لزوم حمایت بیش از پیش شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر همدان در تعهد پرداخت قراردادها به شدت احساس می‌شود که امیدواریم با ایجاد انگیزه و روحیه مسئولان برای بازیکنان تیم فوتبال شهرداری همدان این نتایج ادامه دار باشد.

در هفته پنجم لیگ دسته اول فوتبال کشور تیم فوتبال شهرداری همدان پنجشنبه ۲۱ آبان ماه از ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج میزبان تیم فوتبال رایکا بابل خواهد بود.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار