کد خبر: ۷۶۹۵۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۳
بندرعباس - رئیس اداره روابط کار تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: با پیمانکارانی که حقوق کارگران را به موقع پرداخت نمی کنند برخورد می‌شود.

به گزارش آرانیوز:ناصر علی حسین زاده در دومین جلسه کمیته فرعی کمیسیون کارگری استان هرمزگان، اظهار کرد: نمایندگان و مسئولان دستگاه های اجرایی باید جهت پیگیری مطالبات و معوقات کارگران تلاش خود را مضاعف کنند تا در این حوزه مشکلات مرتفع شود.

وی افزود: عدم پرداخت مطالبات کارگران و معوق ماندن حقوق آنها موجب ایجاد مشکلات و تحمیل آسیب های فراوانی می شود و دستگاه‌های اجرایی باید با نظارت بیشتر، مدیریت و تدبیر مشکلات حقوق کارگران را رفع و رجوع کنند.

رئیس اداره روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان بیان کرد: پیمانکاران بایست توجیه شوند که حقوق کارگران خود را به موقع پرداخت کنند در غیر این صورت با آنها برخورد قانونی شده و به دستگاه قضایی معرفی می شوند.

حسین زاده خاطرنشان کرد: دستگاه های اجرایی دقت نظر داشته باشند که در قراردادهای کارگری حتماً یک نسخه از قرارداد در اختیار خود کارگران قرار گیرد چرا که عدم آگاهی آنها از مفاد قرارداد موجب می شود حقوقشان تضعیف شود

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار