کد خبر: ۷۶۹۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۱
اراک - سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی از برگزاری مراسم ۱۳ آبان در تمامی شهرهای استان به صورت تجمع خبر داد.

به گزارش آرانیوز:حجت‌الاسلام عباس دانشی ، با تشریح برنامه‌های گرامیداشت ۱۳ آبان در استان مرکزی عنوان کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی و استانی کرونا برنامه‌های ۱۳ آبان ماه می‌توانند در شهرهای زرد، نارنجی و آبی برگزار شود بنابراین این مراسم در همه شهرهای استان به صورت تجمع برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این تجمع در کلانشهر اراک ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه ۱۳ آبان در مصلی بیت‌المقدس اراک با حضور مردم، اصناف، بازاریان، خانواده شهدا، اقشار مختلف بسیج به صورت محدود با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی تصریح کرد: سخنران برنامه گرامیداشت ۱۳ آبان در مصلی بیت‌المقدس اراک آیت‌الله رضا رمضانی دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) است و مشابه این مراسم در همه شهرهای استان که در وضعیت قرمز نیستند برگزار می‌شود و اگر وضعیت کرونایی شهری قرمز اعلام شود مراسم نمادین حداقلی با جمعیت کمتر از ۱۰۰ نفر در فضای باز و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

تجمع ۱۳ آبان در تمامی شهرهای استان مرکزی برگزار می‌شود

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار