کد خبر: ۷۶۹۴۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۲
انزلی- معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به پیشتاز بودن گیلان در این بخش، گفت: بیش از ۲۰۰ پروژه عملیاتی طرح جامع پدافند غیر عامل در دستور کار قرار دارد.

به گزارش آرانیوز:رضا کلهر پیش از ظهر چهارشنبه مراسم بهره برداری از دو پروژه افزایش ظرفیت برق رسانی در انزلی، اظهار کرد: طرح جامع پدافند غیر عامل در استان ها در دست اقدام بوده و در گیلان به پایان رسیده است.

وی طرح جامع پدافند غیر عامل را یکی از طرح های ممتاز انجام شده در کشور دانست و افزود: بیش از ۲۰۰ پروژه عملیاتی استخراج شده از این طرح در دستور کار است.

کلهر با بیان اینکه سازمان پدافند غیرعامل به دنبال پایدار سازی و تداوم زیر ساخت سازها است، ادامه داد: استان گیلان در سال های گذشته در مدیریت و اجرای طرح های پدافند غیرعامل پیشتاز بوده و امسال نیز رتبه نخست در بین استان های کشور را از آن خود کرد.

معاون امور آموزش و پژوهش سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به لزوم هماهنگی و تعامل بین مدیران همه دستگاه های اجرایی، اضافه کرد: توجه به تهدیدهای زیست محیطی و بیولوژیکی بیش از پیش ضرورت داشته و باید در دستور کار قرار گیرد تا استانی مصون از هرگونه تهدید داشته باشیم.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار