کد خبر: ۷۶۹۴۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰
رشت- شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در پیامی ۱۳ آبان را فرصتی مناسب برای تبیین جنایات استکبار جهانی و نمایش خشم و تنفر مردم مسلمان ایران اعلام کرد.

به گزارش آرانیوز:، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در پیامی به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان روز ملی استکبار ستیزی این روز را فرصتی مناسب برای تبیین جنایات استکبار جهانی و نمایش خشم و تنفر مردم مسلمان ایران اعلام کرد.

یوم‌الله سیزدهم آبان سندی متقن از آزادگی، ایستادگی و استکبارستیزی ملت مسلمان و مبارز ایران اسلامی است که از آغازین روزهای شکل‌گیری نهضت اسلامی با پیروی از مقتدای خویش امام خمینی (ره) و شعار مبارزه با طاغوتیان و ستمگران و دفاع از مظلومان و مستضعفان در برابر زیاده‌خواهی‌ها و دست‌اندازی‌های استکبار جهانی ایستادند و دستان ناپاک آنان را از میهن اسلامی کوتاه کردند.

این روز یادآور سه رویداد مهم انقلاب با وجه مشترک استکبارستیزی، تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه به جرم دفاع از استقلال کشور و عزت ایرانیان در مخالفت با لایحه استعماری کاپیتولاسیون در سال ۴۳، شهادت جمعی از دانش آموزان معترض به ظلم و فساد دربار رژیم ستم‌شاهی پهلوی در سال ۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان مسلمان در سال ۵۸ بوده که با مصوبه مجلس سوم شورای اسلامی با عنوان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» نامگذاری شده است.

۱۳ آبان فرصت مناسبی برای تبیین جنایات استکبار جهانی و نمایش خشم و تنفر مردم مسلمان ایران از دسیسه‌ها، شرارت‌ها و فتنه‌انگیزی استکبار جهانی و سران جهنمی آنان است تا نسل جوان و انقلابی ضمن افشای چهره کریه استکبار جهانی، شعار رسا و دشمن‌کوب «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» را به گوش جهانیان برساند و بر پایه‌های حکومت ظالمانه و ضد حقوق بشری استکبار جهانی لرزه افکند.

امروز آرمان والای انقلاب اسلامی و روحیه انقلابی‌گری و استکبارستیزی ملت مبارز ایران در ظل توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و هدایت‌های پیامبرگونه رهبر معظم انقلاب به سراسر جهان صادر شده و با تجلی دوباره آن از سوی مبارزان مسلمان و آزادی‌خواه جهان به امواج خروشان و دشمن‌شکن تبدیل شده و به عنوان یک مکتب قدرتمند اسلامی و اثرگذار قوام یافته است.

روحیه استکبارستیزی و مقاومت و ایستادگی ملت مبارز ایران اسلامی و الگوبخشی به ملت‌های مسلمان منطقه سبب تسریع روند افول آمریکای جهانخوار نماد بارز و برجسته استکبار جهانی شده و خروج خفت‌بار نظامیان این کشور از منطقه از جمله کشورهای افغانستان، عراق و سوریه در سال‌های اخیر، نویدبخش فروپاشی ابهت پوشالی و نابودی کامل شیطان بزرگ و استکبار جهانی است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حریم اسلام و قرآن به ویژه سردار جنگل میرزا کوچک خان و سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی به عنوان نمادهای استکبارستیزی، از عموم مردم ولایی، بصیر و همیشه در صحنه استان گیلان دعوت می کند تا با رعایت کامل توصیه‌های بهداشتی در اجتماع باشکوه بزرگداشت یوم‌الله ۱۳ آبان که راس ساعت ۱۰ صبح روز پنج‌شنبه ۱۳ آبان در سراسر استان گیلان و در شهر رشت با سخنرانی سردار «حمیدرضا مقدم‌فر» (مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی) در پیاده‌راه فرهنگی شهدای ذهاب (شهرداری) برگزار می‌شود.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار