کد خبر: ۷۶۹۳۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۳
گرگان- معاون فرهنگی تبلیغی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: در روز ۱۳ آبان دانش آموزان بیدار و ولایت مدار، سنگر فرماندهی شیطان بزرگ را تسخیر کرده و به جهانیان درس مقاومت دادند.

به گزارش آرانیوز:حجت الاسلام رضا دیلمی  ضمن تبریک ایام سراسر نور ۱۳ آبان، اظهارکرد: ۱۳ آبان سالروز یک حماسه بزرگ محسوب می شود که به تعبیر امام راحل انقلاب دوم است.

معاون فرهنگی تبلیغی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: در این روز دانش آموزان بیدار، ولایت مدار و دشمن شناس سنگر فرماندهی شیطان بزرگ را تسخیر کردند و به جهانیان درس مقاومت و شجاعت، امام شناسی لحظه شناسی، استکبار ستیزی دادند.

وی بیان کرد: این امر نشان دهنده عظمت و درایت جبهه دانش آموزی آن زمان ما بود که در حال حاضر هم این مسیر خیلی باشکوه تر و فاخرتر توسط دانش آموزان و دانشجویان در سنگر علم و تربیت طی می شود.

دیلمی گفت: خداوند متعال در قرآن کریم می فرماید، همانا سرنوست هیچ ملتی تغییر نمی دهد مگر آن که خود ملت بخواهند؛ یعنی حضور مردم در صحنه می تواند به حاکمیت رنگ و بو دهد.

معاون فرهنگی تبلیغی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: همه اهل مطالعه تاریخ هستند، خوب است که همگان در تاریخ انبیا و رسل تورقی داشته باشیم و آثار شکوه و عظمت و ذلت و عزت تمدن ها را بینیم.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار