کد خبر: ۷۶۹۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۸
یاسوج- رئیس پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد گفت: رویداد تولید محتوای بسیج از ۱۲ تا ۱۴ آبان در یاسوج برگزار می شود.

به گزارش آرانیوز:شمس‌الدین هاشمی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این پارک حامی شرکت‌ها و نخبگان برای دانش بنیان شدن و تسهیل کننده مسیر سرمایه گذاری ایده‌های برتر رویدادها است.

وی با بیان اینکه وظیفه پارک علم و فناوری فعالیت در این حوزه‌ها بوده و به دنبال بانک ایده و تسهیل در تجاری سازی ناب‌ترین ایده است، گفت: این پارک، زمینه را برای تولید، اشتغال و صادرات فراهم می‌کند.

هاشمی تصریح کرد: نقش دولت در حمایت از این حوزه، مهم بوده و فرهنگ سازی و ارائه مشوق‌ها نیروی محرکه‌ای هستند که می‌تواند کشور را از اقتصاد تک محصولی و نفتی نجات و باعث رونق کسب و کارها شود.

وی با بیان اینکه دومین رویداد استارت آپی استان کهگیلویه و بویراحمد که در سه حوزه بازی‌های رایانه‌ای، پویانمایی و اپلیکیشن‌های موبایلی است، برگزار می‌شود، گفت: این بخش از حوزه‌های بزرگ در کسب و کارهای دیجیتالی بوده که فرصتی ارزشمند برای معرفی و شناسایی نخبگان است.

هاشمی افزود: در این رویدادها، فرهنگ فناوری‌ها شکوفا و با خود باوری و اعتماد به نفسی که در این فضاها ایجاد می‌شود، ایده‌ها پخته‌تر و پایه‌های دانش بنیان تقویت و اشتغالزایی ایجاد می‌شود.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار