کد خبر: ۷۶۸۶۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۶
اصفهان- کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: فعالیت امواج بارشی از شامگاه امروز چهارشنبه، مناطق غرب استان و به تدریج تا فردا نواحی شمال، مرکز و شرق استان اصفهان را در بر می‌گیرد.

به گزارش آرانیوز:حجت الله علی عسگریان  اظهار داشت: این سامانه بارشی از شامگاه امروز چهارشنبه تا روز شنبه در سطح استان فعال است و احتمال تداوم ناپایداری‌های جوی در روز شنبه پانزدهم آبان نیز وجود دارد.

وی با بیان اینکه امشب بارش‌های پراکنده در فریدن، گلپایگان، میمه، فریدونشهر و بوئین و میاندشت و چادگان انتظار داریم، خاطرنشان کرد: از فردا پنجشنبه دامنه موج بارشی بسیاری از مناطق استان را در بر می‌گیرد اما بارش شدید باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد موقت در نواحی شمال، شرق و مرکز استان به ویژه اردستان، نائین و ورزنه پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان از بارش برف در مناطق مرتفع و کوهستان استان ازجمله شهرستان سمیرم خبر داد و گفت: با توجه به فعالیت سامانه بارشی احتمال آب گرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها، طغیان رودخانه‌های فصلی و لغزندگی جاده‌ها محتمل است ضمن اینکه روز شنبه هوای بسیاری از مناطق استان مه آلود خواهد بود.

علی عسگریان با بیان اینکه کمینه دما یک تا سه درجه سانتیگراد افزایش می‌یابد، ادامه داد: دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۲۶ درجه سانتیگراد بالای صفر و در سردترین ساعات بامداد فردا به ۱۰ درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد.

وی اضافه کرد: خوروبیابانک و کاشان با دمای ۲۹ درجه سانتیگراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای صفر درجه به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان تا روز پنجشنبه پیش‌بینی می‌شود.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار