کد خبر: ۷۶۷۹۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۰
یاسوج- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مراسم بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان در شهر یاسوج برگزار خواهد شد.

به گزارش آرانیوز:حجت الاسلام سید جواد خاضع بعدازظهر دوشنبه در نشست کمیته مراسم یوم الله ۱۳ آبان افزود: این مراسم در یاسوج ساعت ۱۰ صبح در خیابان جمهوری اسلامی، مقابل حوزه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) همزمان با سراسر کشور برگزار و در دیگر نقاط استان نیز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه سخنران این مراسم در یاسوج معاون قوه قضائیه حجت الاسلام و المسلمین هادی صادقی خواهد بود، گفت: با توجه به افزایش دشمنی‌های آمریکا با ملت ایران، اجتماع باشکوه بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی همزمان با سراسر کشور در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود و مردم انقلابی و غیور و استکبارستیز استان با حضور گسترده خود در این مراسم نارضایتی و خشم و نفرت خود را از سیاست‌های استکباری و سلطه جویانه آمریکا به نمایش خواهند گذاشت.

خاضع تصریح کرد: با توجه به مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا، این اجتماع باشکوه در فضای آزاد و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی همچون فاصله گذاری و استفاده از ماسک در همه شهرهای استان برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با بیان اینکه شعار امسال روز ملی مبارزه با استکبار جهانی «ایستادگی و مقاومت ملت ایران، رمز افول سلطه استکباری آمریکا» استف اظهار داشت: امروز شیطان بزرگ و طاغوت اعظم در دنیا رژیم ظالم جنایتکار، مستکبر و تروریستی آمریکاست، آل سعود و حکام امارات و بحرین بدانند با تکیه به طاغوت و استکبار به جایی نمی رسند و هر آنچه غیر خدایی است گسستنی و از بین رفتنی است.

وی افزود: آمریکا آغازگر دشمنی با ملت ایران بود، آن هم نه از آغاز انقلاب، بلکه از سال ۳۲ و با کودتای ۲۸ مرداد که آمریکایی‌ها انجام دادند و دولت قانونی دکتر مصدق را سرنگون کردند، در حالی که دکتر مصدق نه تنها هیچ خصومتی با آمریکا نداشت، بلکه به آمریکا اعتماد داشت و روابط دوستانه‌ای با آمریکا داشت و مصادیق دشمنی تاریخی آمریکا علیه ملت ایران چه قبل از انقلاب و چه بعد از انقلاب یک لیست بلند بالا و فهرست خیلی طولانی است که آخرین آنها ترور سردار دلهاست.

خاضع بیان داشت: تا امروز نه تنها دشمنی آمریکا با ملت ایران تمام نشده، بلکه گسترده‌تر شده و از هر راهی که بتواند به ملت ایران ضربه بزند استفاده می‌کند و تحریم‌های ظالمانه و غیر انسانی آمریکا علیه ملت ایران همچنان ادامه دارد و از لحاظ منطق سیاسی هم بدعهدی دولت مستکبر آمریکا در برجام را همه جهانیان مشاهده کردند و معلوم شد که آمریکا به هیچ توافق و تعهدی پایبند نیست و هدف آمریکا از مذاکره فقط فریبکاری و تحمیل خواسته‌های نامشروع و ظالمانه خود است.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار