کد خبر: ۷۶۶۷۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۷
همدان_فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان گفت: به مناسبت روز دانش آموز ۱۰۰ برنامه درتویسرکان برگزار می شود.

به گزارش آرانیوز:سرهنگ کامران کریمی  گفت: حرکت شهدای دانش آموزی که به امام زمانشان یعنی امام خمینی (ره) لبیک گفتند باعث شده است روحیه جهاد طلبی و دشمن ستیزی و دفاع از میهن پررنگ‌تر شود.

وی افزود: امروز دانش آموزانی هستند که با حضور در مناطق جنگی، چنان مناجات‌های عاشقانه ای را می‌خوانند که انگار از جنس این کره خاکی نیستند.

وی در ادامه از برگزاری برنامه‌های روز دانش آموز از ۸ تا ۱۳ آبان ماه خبرداد و تصریح کرد: بیش از ۱۰۰ برنامه توسط بسیج دانش آموزی برادر و خواهر در سطح شهرستان اجرا خواهد شد.

کریمی از دیدار با امام جمعه، غبارروبی گلزار شهدا، یادواره بیش از ۹۰ شهید دانش‌آموز شهرستان و اجرای برنامه‌های فرهنگی ورزشی و علمی در سطح مدارس به عنوان مهمترین برنامه‌های این هفته نام برد.

فرمانده سپاه تویسرکان متذکر شد: بزرگداشت یاد و خاطره ۳۶۰۰۰ شهید دانش آموز کشور و همچنین اعزام یادگاران هشت سال دفاع مقدس در سطح مدارس از اهم برنامه‌های این چند روز است.

وی گفت: حضور آزادگان و ایثارگران در مدارس باعث خواهد شد که فرهنگ سازی در بین اقشار نوجوان صورت گیرد و این اتفاق فرخنده باعث ایجاد بستر ولایت پذیری و روحیه جهادگری و شهادت طلبی خواهد بود.

کریمی ادامه داد: درست است این نوجوانان سن و سال کمی داشتند اما با رشادت‌های خود درس آزادگی و شهادت طلبی را به دیگر دانش‌آموزان آموختند که شهادت و دفاع از کشور سن و سال نمی‌شناسد و باید در راه اعتلای کشور و نظام اسلامی از جان خود هم بگذرند.

این مقام مسئول بابیان اینکه از خود گذشتگی شهید فهمیده در دوران هست سال دفاع مقدس در بین تمام رزمندگان وجود داشت، ادامه داد: امروز از همان نسل، حججی هایی هستند که با لبیک به فرمان رهبر حکیم و ولایت پذیریشان در عرصه دفاع از حرم حضور پیدا کرده اند و همان حماسه‌ها را دوباره رقم خواهند زد.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار