کد خبر: ۷۶۵۸۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۳
دویست و بیست و دومین شماره ماهنامه فرهنگی، اجتماعی و سیاسی «فکه» از سوی مؤسسه فرهنگی هنری جنات فکه ویژه آبان ماه ۱۴۰۰ به چاپ رسید.

تازه‌ترین ماهنامه «فکه» منتشر شد

به گزارش آرانیوز، در این شماره از نشریه «فکه» که به پرونده ویژه شهید مدافع حرم «علیرضا جیلان» می‌پردازد مطالبی از جمله «توطئه، مقاومت؛ واکاوی و تبیین برخی از چالش‌های ملت و نظام از آغاز تاکنون، توهم یا واقعیت چهل‌ساله»، «این ره که تو می‌روی…؛ نگاهی اجمالی به تنش‌های اخیر آذربایجان»، «جریان رسوایی ایران‌گیت چه بود؟؛ بررسی ماجرای مک‌فارلین به‌مناسبت ۱۳ آبان سالروز رسانه‌ای شدن این جریان» و «اسب ‌سوار آسمان؛ نگاهی به زندگی شهید محمد کریمی در گفت‌وگو با مادر شهید» به چاپ رسیده است.

از دیگر عناوین این ماهنامه می‌توان به «مدال افتخار بر سینه‌ی ایران فردا»، «تبیین، جهاد است»، «دسته‌ گل بهزاد»، «رنگین‌کمان رنگ‌ها»، «جانی برای بخشیدن»، «شهر سقوط نخواهد کرد»، «مدرسه‌ای به وسعت مرزهای‌مان»، «لبخند بزن برادر!»، «قصه‌ی ناتمام ذوالفقار» و «قصه‌ی پریشانی» اشاره کرد.

ماهنامه «فکه» از سوی مؤسسه فرهنگی هنری جنات فکه به مطالبی مربوط به انقلاب اسلامی، دوران هشت سال دفاع مقدس و زندگینامه و سیره شهدا می پردازد.

 

 

 

منبع:ایسنا

برچسب ها: دفاع مقدس
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار