کد خبر: ۷۶۱۳۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۷
یزد- معاون عمرانی استاندار یزد از ساماندهی قیمت عرضه شن و ماسه خبر داد و گفت: پروانه سوخت کامیون‌های متخلف در فروش ماسه باطل می‌شود.

به گزارش آرانیوز:محسن صادقیان صبح سه‌شنبه در جلسه ساماندهی عرضه شن و ماسه که با حضور دو انجمن شن و ماسه و رانندگان حمل و نقل شهری برگزار شد، اظهار داشت: قیمت عرضه هر تن شن ماسه در شهر یزد ۹۳ هزار تومان است که این قیمت با در نظر گرفتن هزینه‌های مستقیم و غیرمستقیم و کرایه حمل تعیین شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد عنوان کرد: در شهرستان‌های استان یزد این قیمت متفاوت است و تا هر تن ۸۵ هزار تومان تعیین شده است.

صادقیان تاکید کرد: تلاش ما سازماندهی بازار عرضه شن و ماسه در استان یزد است و در این راستا نظارت‌ها را تشدید خواهیم کرد.

وی ادامه داد: همچنین نظارت جدی بر عملکرد کارگاه‌های تولید شن و ماسه و خودروهای حمل و نقل شن و ماسه در استان خواهیم داشت.

صادقیان عنوان کرد: فروشندگان باید در ازای فروش، فاکتور خرید با درج قیمت و مشخصات راننده و خودروی حامل بار ارائه دهند و خریداران نیز باید فاکتور رسمی مطالبه کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد تاکید کرد: خریداران در صورت عدم ارائه فاکتور یا فروش شن و ماسه بر خلاف نرخ مصوب، مراتب را به سامانه ۱۲۴ اطلاع رسانی کنند تا در اسرع وقت نسبت به تخلفات کارگاه‌ها و رانندگان رسیدگی شود.

صادقیان تصریح کرد: در صورت تخلف کامیون‌های فروش ماسه از قیمت نهایی، تخلفات ثبت شده به سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد اعلام می‌شود و ضمن باطل کردن پروانه سوخت راننده‌های متخلف، کارگاه‌ها دیگر حق ندارند به این رانندگان بار تحویل دهند.

گفتنی است؛ سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد نیز متعهد شد به مدت یک هفته سامانه اطلاعات رانندگان حمل شن و ماسه استان را راه اندازی کند تا مشخصات رانندگان مجاز حمل بار در این سامانه ثبت شده و در اختیار انجمن شن و ماسه قرار گیرد.

انجمن شن و ماسه و بتن آماده استان یزد نیز موظف شد مدیریت بازار برای عرضه ماسه به میزان مورد نیاز را بر عهده گرفته و قیمت و عرضه و تقاضا را کنترل و نظارت کند.

نظرشما
پربازدیدها