کد خبر: ۷۶۱۲۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۴
بندرعباس- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: افرادی که هنوز بنابه هر دلیلی موفق به دریافت واکسن کرونا نشده‌اند می‌توانند با مراجعه به پایگاه بسیج محله خود واکسن را تزریق کنند.

به گزارش آرانیوز:فاطمه نوروزیان اظهار کرد: از ابتدای شیوع کرونا در ایران، همواره سازمان‌های مردمی همراه با سیستم بهداشتی و کادر درمان به مبارزه با ویروس کرونا پرداختند.

وی تصریح کرد: نیروهای مردمی بسیج در قالب طرح‌های مختلف مانند شهید سلیمانی در تمام دوره‌های مقابله با بیماری کووید -۱۹ همراه مردم و کادر درمان بودند. ضد عفونی اماکن عمومی، فرهنگ‌سازی، حضور در بیمارستان‌ها و … از جمله اقدامات این تشکل مردمی است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با ذکر این نکته که در دوران تزریق عمومی واکسن نیز از ظرفیت‌های بسیج استفاده شد، ابراز داشت: در حال حاضر طرحی تحت عنوان «واکسیناسیون محلات بندرعباس» در حال اجرا است که در آن به کمک نیروهای بسیج به افرادی که تا امروز واکسن کرونا دریافت نکردند، واکسن تزریق شود.

نوروزیان با اشاره به همکاری بسیج جامعه پزشکی هرمزگان برای واکسیناسیون عمومی، تشریح کرد: افرادی که هنوز بنابه هر دلیلی موفق به دریافت واکسن کرونا نشده‌اند می‌توانند با مراجعه به پایگاه بسیج محله خود واکسن را دریافت کنند.

وی با ذکر این نکته که این طرح برای تمام افراد بالای ۱۲ سال در سطح بندرعباس اجرا می‌شود، مطرح کرد: این طرح از امروز آغاز می‌شود.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار