کد خبر: ۷۶۱۲۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۳
بندرعباس- رئیس شورای شهر بندرعباس گفت: مدرسه فوتبال ساحلی بانوان بندرعباس ایجاد خواهد شد.

به گزارش آرانیوز:فاطمه جراره ظهر سه‌شنبه در نطق پیش از دستور شورای شهر بندرعباس اظهار کرد: هفته تربیت بدنی فرصتی برای ترویج سلامتی است که باید از آن استفاده کرد. ورزش مهم‌ترین رکن تامین کننده سلامت جسمی است و یک جامعه سالم باید دارای افرادی باشد که به ورزش اهمیت بدهند.

رئیس شورای شهر بندرعباس عنوان کرد: به تیم فوتبال ساحلی بانوان تبریک می‌گویم که با کمترین هزینه و با همتی بلند، شادابی را به مردم بندرعباس هدیه دادند. این تیم فوتبال ساحلی هفت دوره قهرمان کشور شده است که این امر نشان دهنده پتانسیل و همت بلند بانوان هرمزگان است.

وی با ذکر این نکته که تیم فوتبال ساحلی بانوان بندرعباس دو دوره هم به عنوان نائب قهرمان موفق به کسب مدال شده است، افزود: یکی از دغدغه‌هایی که دوستان داشتند، عدم وجود مدرسه فوتبال ساحلی است که امیدوارم شهرداری و دستگاه‌های متولی برای حل آن اقدام کنند تا استعدادها شناسایی و استفاده شوند.

رئیس شورای شهر بندرعباس گفت: در شورای ششم کمیسیون بانوان ایجاد شده است که به رشد و اعتلاء بانوان بندرعباس کمک می‌کند. شورا نگاه ویژه ای به امر ورزش بانوان دارد و مقرر شده که در سه ناحیه بندرعباس اماکن ورزشی برای ورزش بانوان ایجاد شود.

رئیس جمهور محترم آرامش روانی مردم هرمزگان را به هم نزند

وی تشریح کرد: جدایی پارسیان از هرمزگان دغدغه جدی مردم است که این امر با پیگیری نمایندگان مجلس و مردم منطقه باید حل شود.

جراره بیان داشت: از رئیس جمهور می‌خواهم که آرامش روانی مردم هرمزگان را بر هم نزند. اتصال استان فارس به دریا موضوع دولت‌های قبل بود و امری کاملاً غیر کارشناسانه تشخیص داده شد.

وی ابراز داشت: امیدوارم این دولت هم از انتزاع‌های غیر منطقی و غیر عقلانی منصرف شود چراکه مردم استان ثابت کرده اند هرمزگان به نه یک وجب کمتر و نه یک وجب بیشتر هرمزگان رضایت نمی‌دهند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار