کد خبر: ۷۶۱۱۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳
ساری- فرمانده انتظامی استان مازندران از آزاد سازی ۳۴ هزار متر از اراضی کشاورزی به ارزشی بالغ بر ۱۷۴ میلیارد ریال در شهرستان بابل خبر داد.

به گزارش آرانیوز:سردار مرتضی میرزایی اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر تغییر کاربری غیر قانونی و انجام ساخت و ساز در بخش قابل توجهی از زمین‌های کشاورزی یکی از محلات شهرستان بابل، موضوع در دستور کار مأموران انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی و با همکاری نمایندگان جهاد کشاورزی آن شهرستان زمین‌های مورد نظر شناسایی و در اقدامی عملیاتی دیوارکشی‌ها و ساختمان‌های احداث شده در این زمین‌ها تخریب شد.

سردار میرزایی، تصریح کرد: در این عملیات با تخریب ۵۸ بنای غیر مجاز در زمین‌های مورد نظر ۳۴ هزار و ۸۰۰ متر از اراضی کشاورزی که به تصرف زمین خواران در آمده بود رهاسازی و در اختیار بخش کشاورزی قرار گرفت.

این مقام انتظامی ارزش زمین‌های رها سازی شده از چنگ زمین خواران را برابر نظر کارشناسان بالغ بر ۱۷۴ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این ارتباط پرونده قضائی برای چهار نفر تشکیل و در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اینکه تجاوز به اراضی ملی و کشاورزی تجاوز به حقوق همه مردم به ویژه نسل آینده این کشور است، تصریح کرد: هرگونه تصرف و ساخت و سازهای غیر مجاز در زمین‌های کشاورزی موجب اخلال در خودکفایی کشور در بخش کشاورزی و رواج بیکاری در جامعه خواهد شد.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار