کد خبر: ۷۶۱۰۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۱
وزیر جهاد کشاورزی گفت: شیلات از حوزه های اشتغال‌زا و پرسرمایه است و باید در استان گلستان به آن پرداخته شود.

به گزارش آرانیوز:به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، سیدجواد ساداتی نژاد، وزیر جهاد کشاورزی در نشست با مجمع نمایندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: نگاه وزارت جهاد کشاورزی به استان گلستان یک نگاه جامع و در بخش آبندان ها و آب و خاک ویژه خواهد بود.

وی، تصریح کرد: اولویت و سیاست وزارت جهاد کشاورزی برای سرمایه گذاری، قطب های کشاورزی است که غذای کشور را تامین می کنند و استان گلستان یکی از این قطب ها است.

ساداتی نژاد با اشاره به این که کارخانجات صنایع تبدیلی مورد نیاز استان گلستان ظرف یک هفته باید بررسی تا برای سرمایه گذاری تصمیم گیری شود، خاطرنشان کرد: در بحث اطفاء حریق و ریزگردها اقدامات لازم توسط سازمان جنگل ها انجام می شود.

وزیر جهاد کشاورزی گفت: صندوق بیمه کشاورزی توسط رئیس جمهور ملزم به پرداخت خسارات کشاورزان شده و یک هزار میلیارد تومان برای پرداخت خسارات در نظر گرفته شده است.

ساداتی نژاد با بیان این که شیلات از حوزه های اشتغال‌زا و پرسرمایه است و باید در استان گلستان به آن پرداخته شود، تاکید کرد: به این منظور شرکت شهرک های کشاورزی به استان گلستان اعزام خواهد شد تا ظرفیت های این استان را بررسی کند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار