کد خبر: ۷۶۰۹۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۱
کوهبنان - رئیس بهزیستی کوهبنان گفت: رفع مشکلات اساسی نابینایان از جمله مسکن، اشتغال و مناسب سازی اماکن عمومی مورد توجه مسئولان در جایگاه‌های مختلف قرار گیرد.

به گزارش آرانیوز:به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان کرمان، محمد قصری در دیدار با جمعی از نابینایان شهرستان کوهبنان و خادم یاران حرم مطهر رضوی با تبریک روز عصای سفید با اشاره به اهمیت و اثر بخشی حضور افراد دارای معلولیت به ویژه نابینایان در جامعه گفت: رفع مشکلات اساسی نابینایان از جمله مسکن، اشتغال و مناسب سازی اماکن عمومی همواره باید مورد توجه همگان خصوصاً مسئولان درجایگاه های مختلف باشد.

وی ادامه داد: برخی از روشندلان شهرستان کوهبنان استعدادهای ویژه ای دارند که باید شناسایی و با دقت و توجه ویژه شکوفا شوند تا بتوان با پرورش صحیح این استعدادهای برتر و بعضاً کم نظیر از این سرمایه‌ها در برنامه‌های اجتماعی فرهنگی و هنری و حتی مدیریتی استفاده شایسته و مناسب شود.

محمد رضا توکلی مدیر کانون خادمیاران رضوی کوهبنان نیز هدف از دیدار با نابینایان شهرستان را ترغیب و تشویق آنان به مشارکت بیشتر در برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی و دوری از انزوا و گوشه گیری توسط این افراد خواند.

گفتنی است این مراسم با پرچم گردانی، قرائت صلوات خاصه، اهدای نمک و نبات متبرک، اهدای سبد کالا و مداحی دلنشین یکی از نابینایان همراه بود.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار