کد خبر: ۷۶۰۶۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۴
فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ان‌شاءالله با استمرار خدمات‌رسانی مجموعه مختلف خدمات‌رسانی کشور و نهادهای حمایتی و بسیج و سپاه بتوانیم به‌تدریج سایه‌های پدیده محرومیت را از کشور دور کنیم.

به گزارش آرانیوز، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  ‌‌که به‌منظور افتتاح چند پروژه ظهر امروز وارد بم شد در بدو ورود به کرمان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما ارادت خاصی نسبت به استان کرمان و همه شهرستانهای این استان علی‌الخصوص شهرستان بم داریم که بم یادآور خاطره تلخ زلزله بم است.

وی افزود: در زمان زلزله در کرمان دو سه روز در خدمت فرماندهان عزیزی همچون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و سردار شهید حاج احمد کاظمی بودیم که در آن زمان فرماندهی نیروی هوایی سپاه را به‌عهده داشتند و با استفاده از پرنده‌های بال‌ثابت و بالگرد در  امدادرسانی به مردم این شهرستان نقش تعیین‌کننده‌ای داشتند.

فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: هدف اصلی ما از سفر به استان کرمان ارزیابی وضعیت آمادگی و توان رزم یگانهای مستقر در این استان و همچنین افتتاح پروژه‌های به ثمر نشسته محرومیت‌زدایی سپاه ثارالله استان کرمان است.

سرلشکر سلامی خاطرنشان کرد: افتتاح پروژه آبرسانی به تعداد زیادی از روستاهای محروم این استان و خصوصاً شهرستان بم صورت خواهد گرفت که ان‌شاءالله با استمرار خدمات‌رسانی مجموعه مختلف خدمات‌رسانی کشور و نهادهای حمایتی و بسیج و سپاه بتوانیم به‌تدریج سایه‌های پدیده محرومیت را از کشور دور کنیم و به آینده این وضعیت امیدوار هستیم.

منبع: تسنیم
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار