کد خبر: ۷۶۰۵۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۷
قزوین- دبیر رویداد رسانه‌ای «مسیر جهادی» گفت: رویداد رسانه‌ای «مسیر جهادی» با همراهی رسانه‌ها و فعالین حوزه رسانه بهمن ماه سال جاری در قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش آرانیوز:سجاد عنایتی در نشست خبری که ظهر دوشنبه در سالن جلسات جهاد دانشگاهی استان قزوین برگزار شد با اشاره به برگزاری رویداد رسانه‌ای مسیر جهادی توسط جهاد دانشگاهی استان قزوین اظهار کرد: رویداد رسانه‌ای مسیر جهادی اولین رویداد رسانه‌ای است که طی سه روز به شکل استارت آپ برگزار می‌شود و رسانه‌ها با یک کار کاملاً تیمی در فضای اشتراکی با هم رقابت می‌کنند.

دبیر رویداد رسانه‌ای «مسیر جهادی» ادامه داد: مؤلفه‌های فرهنگی، پژوهشی، آموزشی و اجتماعی مباحثی است که روی آنها کار می‌کنیم و مخاطب این رویداد اصحاب رسانه و به طور کلی حوزه رسانه است.

مسئول روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان قزوین مطرح کرد: در رویداد «مسیر جهادی» قصد داریم بر حرکت‌های جهادی تمرکز کنیم و برای حل مسائل و مشکلات و آسیب‌های موجود در این گونه فعالیت‌ها راهکار معرفی کنیم.

عنایتی با اشاره به این موضوع که رویداد مسیر جهادی به دور از هر گونه نگاه سیاسی فعالیت خواهد کرد گفت: انتظار ما این است که یک کار گروهی با همکاری رسانه‌های مختلف در یک فضای مناسب رقم بزنیم.

وی تبیین کرد: این رویداد در بهمن ماه ۱۴۰۰ و در ایام دهه فجر برگزار می‌شود، پیش از برگزاری این برنامه نیز دو پیش رویداد کارگاهی در آذر و دی ماه سال جاری برگزار خواهیم کرد و موضوعات اصلی و چگونگی کارکرد رویداد را در این دو مرحله مطرح می‌کنیم و آموزش‌های لازم جهت چگونگی تشکیل تیم و عملکرد ارائه می‌شود.

دبیر رویداد رسانه‌ای «مسیر جهادی» اذعان کرد: تیم‌ها بین سه تا ۵ نفر عضو خواهند داشت و تولیدات خود را در قالب خبر، مصاحبه، گزارش و تولیدات چند رسانه‌ای ارائه می‌کنند و امتیاز هم به فعالیت کل گروه داده می‌شود.

عنایتی ضمن اشاره به این نکته که تیم داوری توسط خانه مطبوعات انتخاب می‌شود اذعان کرد: جوایز گروه‌های برگزیده از تیم اول تا تیم سوم به ترتیب سه تا یک میلیون خواهد بود و این ارقام مبنا هستند و ممکن است در روزهای آتی تغییر هم داشته باشند، ضمن اینکه ارائه وام خرید کالا، بهره مندی از خدمات جهاد دانشگاهی، استفاده از خدمات مادی و معنوی مجموعه‌های رسانه سراج و فضای مجازی بسیج از دیگر مزایای ارائه شده به برگزیدگان است.

وی در خاتمه یادآور شد: تولیدات منتشر شده در همان بازه سه روزه مورد داوری قرار می‌گیرد و همین امر تفاوت این رویداد با سایر جشنواره‌ها و رویدادها در کشور است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار