کد خبر: ۷۶۰۵۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۴
شیراز - رئیس دانشگاه شیراز گفت:تمهیداتی برای حضور دانشجویان در دانشگاه اندیشیده شده و این موضوع درحال بررسی همه‌جانبه است اما با توجه به شرایط موجود تصمیم نهایی گرفته نشده است.

به گزارش آرانیوز:حمید نادگران در مراسم دانشجویان جدید دانشگاه شیراز با بیان اینکه این دانشگاه سرمایه ملی و معنوی، با هفتادسال قدمت، در شمار ۱۳ دانشگاه برتر کشور است، از والدین نو دانشجویان خواست تا همان‌طور که تاکنون حامی فرزندانشان در زمینه‌ی قبولی کنکور و رسیدن به جایگاه دانشجویی بودند، از این پس نیز حمایت خود را دریغ نکنند.

وی در ادامه یکی از شاخصه‌های حمایت‌کردن دانشجویان را ایجاد محیطی امن، با طمأنینه و آرامش برای ادامه تحصیل فرزندان معرفی کرد و توضیح داد: دانشجویان باید احساساس کنند به علم‌اندوزی علاقه‌مند هستند و برای کسب آن از آن‌ها حمایت می‌شود.

نادگران با بیان اینکه متأسفانه به‌دلیل شیوع بیماری کرونا و ناگزیری از برگزاری دوره‌های آموزشی به‌صورت مجازی، کار خانواده‌ها در زمینه رصد دانشجویان به لحاظ مختلف دوچندان است، اضافه کرد: تمهیداتی برای حضور دانشجویان در دانشگاه نیز اندیشیده شده و این موضوع در حال بررسی همه‌جانبه است؛ اما فعلاً با توجه به شرایط موجود همه‌گیری کرونا تصمیم نهایی گرفته نشده است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار