کد خبر: ۷۶۰۳۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۳
شهرکرد- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: دستگاه‌های دولتی موظف به حمایت از گروه‌های جهادی حضور یافته در مناطق زلزله زده در زمینه خدمت رسانی به مردم هستند.

به گزارش آرانیوز:اقبال عباسی ظهر یکشنبه در جلسه کارگروه ستاد بازسازی مناطق زلزله‌زده شهرستان «کوهرنگ» با بیان اینکه حضور مسئولان در جمع مردم زلزله‌زده انتظاراتی را به وجود آورده است، اظهار کرد: عدم برآوردن انتظارات مردم موجب نارضایتی و گلایه‌مندی مردم می‌شود.

وی با استقبال از تشکیل قرارگاه مردمی به ریاست فرمانداران در شهرستان‌ها، عنوان کرد: هوا در این فصل کاهش می‌یابد و باید برای رفع مشکلات مردم زلزله زده اقدام فوری انجام شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه زمان تخصیص اعتبارات حوادث مشخص نیست، تصریح کرد: کلیه دستگاه‌های دولتی موظف به حمایت از گروه‌های جهادی حضور یافته در مناطق زلزله زده هستند.

عباسی با اشاره به سختی انتقال مصالح به مناطق زلزله زده، افزود: به دلیل سخت گذر بودن این مناطق ادارات باید امکانات و تجهیزات خود را برای انتقال مصالح ساخت و ساز به میدان بیاورند.

وی با بیان اینکه امکانات ستاد بحران، فرمانداری و بانک‌ها باید امکانات خود را متمرکز کنند، گفت: دستگاه‌های خسارت دیده نباید خدمت رسانی خود را به مردم تعطیل کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری به جمع آوری کمک‌های مردمی اشاره کرد و ادامه داد: سپاه متولی نظارت بر شیوه جمع‌آوری و توزیع عادلانه کمک‌های مردمی شود تا از موازی‌کاری‌ها در این حوزه جلوگیری شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار