کد خبر: ۷۶۰۳۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۳
شهرکرد- فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری از آمادگی گروه های جهادی برای ساخت منازل زلزله زدگان «کوهرنگ» خبر داد و گفت: عملیات ساخت و ساز در این مناطق باید سریع‌تر آغاز شود.

به گزارش آرانیوز:سردار علی محمد اکبری در جلسه قرارگاه جهادی چهارمحال و بختیاری با اشاره محرومیت مناطق زلزله‌زده «کوهرنگ»، اظهار کرد: زلزله هفته گذشته موجب دیده شدن محرومیت منطقه «کوهرنگ» و «بازفت» شد.

وی به سفر رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور اشاره کرد و ادامه داد: سپاه در خدمت رسانی به مردم زلزله زده کرمانشاه و سیل خوزستان در قالب گروه‌های جهادی وارد میدان شد و سربلند بیرون آمده است.

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با اعلام آمادگی سپاه و بسیج در زمینه خدمت رسانی به زلزله‌زدگان و مناطق محروم شهرستان «کوهرنگ»، عنوان کرد: تفاهم نامه سه جانبه بین بنیاد مسکن، بسیج سازندگی سپاه و مالکین انعقاد شده است.

سردار اکبری با اشاره به ضرورت تشکیل قرارگاه‌های شهرستانی با ریاست فرمانداران، تصریح کرد: این قرارگاه‌ها باید وظیفه نظارت، هدایت و کنترل را انجام دهد.

وی با بیان اینکه فصل سرما نزدیک است، گفت: هرچه سریع‌تر اقدامات لازم در زمینه کمک‌رسانی به مردم زلزله زده باید انجام پذیرد.

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری به وعده دولت در خصوص اختصاص اعتبار بیش از ۸۰ درصدی برای بازسازی مسکن‌های آسیب دیده اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به طولانی بودن زمان ساخت و ساز باید تسهیلات دولتی به مردم این منطقه به منظور اجاره نشینی پرداخت شود.

سردار اکبری با بیان اینکه گروه‌های جهادی برای ساخت و ساز منازل آسیب دیده آمادگی کامل دارند، اظهار کرد: مالکین باید تسهیلات دریافتی خود برای بازسازی منازل را در اختیار گروه‌های جهادی قرار دهند تا عملیات بازسازی و کمک رسانی به سرعت آغاز شود.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار