کد خبر: ۷۶۰۳۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۲
ری- سرپرست وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر تلاوت روزانه قرآن در شبکه شاد گفت: آموزش و پرورش هرگز نباید مأموریت اصلی خود را که توسعه فرهنگ نماز و قرآن است فراموش کند.

به گزارش آرانیوز:علیرضا کاظمی ظهر دوشنبه در آئین افتتاح چهارمین دوره دوسالانه آموزشی و توانمندسازی رؤسای ادارات، کارشناسان و کارشناسان مسئول قرآن، عترت و نماز ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها که با حضور محمدرضا مسیب‌زاده مدیرکل قرآن، عترت و نماز، علی باقرزاده رئیس مرکز هماهنگی حوزه وزارت آموزش و پرورش، حسن شربتدار سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی، علی رمضانی مدیرکل فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی، مسعود شکوهی مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش، سیدمجتبی هاشمی سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در حرم مطهر امام خمینی (ره) به صورت ویدئوکنفرانس و از طریق شبکه شاد برگزار شد با اشاره به اینکه اسلام توسط امام راحل پس از ۱۴۰۰ سال زنده و قرآن احیا شد اظهار داشت: شاهد هستیم که اتفاقات خوبی طی سال‌های اخیر در حوزه قرآن، عترت و نماز رخ داده است.

وی با بیان اینکه آنچه امروز داریم را مدیون شهدا هستیم گفت: یکی از اهداف مشخص برگزاری دوره دوسالانه آموزشی و توانمندسازی تقویت روحیه مشارکتی و تجلیل از تلاش‌های کارشناسان قرآنی است.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر تلاوت روزانه قرآن در شبکه شاد گفت: آموزش و پرورش هرگز نباید مأموریت اصلی خود را که توسعه فرهنگ نماز و قرآن است کند فراموش کند و تلاوت، تدبیر و تفسیر این کتاب الهی از اهداف نظام تعلیم و تربیت است و تمسک به قرآن هدف غایی این نظام است.

کاظمی بیان داشت: برقراری آرامش در جامعه انس با قرآن است و در این خصوص باید تاکید کنیم که حفظ قرآن باید جز برنامه‌های محوری باشد تا انس با این کتاب الهی محقق شود.

وی عنوان داشت: ارتقای سطح علمی و قرآنی، تبیین برنامه‌های ۲ سال آینده، تقویت روحیه مشارکتی و تجلیل از تلاش‌های کارشناسان قرآنی از اهداف برگزاری این دوره دوسالانه است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار