کد خبر: ۷۵۹۴۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۶
همدان- در هفته نخست لیگ دسته اول فوتبال کشور تیم فوتبال شهرداری همدان در تبریز به مصاف ماشین‌سازی خواهد رفت.

به گزارش آرانیوز:فصل فوتبالی گذشته یکی از فصل‌های طلایی فوتبال همدان بود، شاگردان رضا طلایی‌منش در تیم فوتبال شهرداری دست به کار بزرگی زدند و بعد از سال‌ها جدایی فوتبال هگمتانه از لیگ دسته اول فوتبال کشور جواز حضور در این مسابقات را برای همدانی‌ها کسب کردند.

تیم حرفه‌ای و پرتلاش شهرداری با حضور کادر فنی کاملاً بومی و حمایت شهردار، شورای شهر و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان یک تیم همدل و متحد، بدون کوچک‌ترین حاشیه توانست اتفاق بزرگی را برای فوتبال همدان رقم زد.

امسال نیز با درایت مدیریت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان کادر فنی در کنار شاکله اصلی تیم فوتبال شهرداری همدان برای لیگ دسته اول فوتبال کشور حفظ شد.

حمایت قاطعانه و دیدگاه ورزشی شورای اسلامی شهر همدان و مدیران شهرداری از تیم فوتبال شهرداری همدان ماحصل این شد تا تیمی خوبی روانه مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور شود.

اتفاق خوب در این فصل از رقابت‌های تیم فوتبال شهرداری همدان حضور علی پناهی مدیر توانمند و ورزشی در رأس مدیریت ورزشی این باشگاه بود که می‌تواند اتفاق‌های خوبی را در کنار روح‌الله وجدی‌هویدا رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان رقم بزند.

تیم فوتبال شهرداری همدان در هفته نخست به تبریز سفر کرده تا یکشنبه ۲۵ مهر ماه به مصاف تیم ریشه‌دار ماشین‌سازی که در فصل گذشته به لیگ دسته اول فوتبال کشور سقوط کرد برود.

در این دیدار شهرداریچی‌ها آرمین‌طلایی‌منش، پیمان حشمتی و مجید شعبانی بازیکنان تأثیرگذار خود و مجید بیگم‌جانی و حمید یادگاری مربیان خود را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد.

با تمام قدرت برای شروع مقتدر در تبریز به میدان خواهیم رفت

رضا طلایی منش در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به شرایط تیم فوتبال شهرداری همدان اظهار داشت: اردوی یک ماهه خوبی را در کمپ دانشگاه آزاد اسلامی همدان پشت‌سر گذاشتیم و دو دیدار تدارکاتی خوب در تهران برابر مس کرمان و آلومینیوم لیگ برتری در اراک برگزار کردیم.

وی افزود: بازیکنان از نظر آماده‌سازی پیش از فصل در شرایط خوبی قرار دارند و انگیزه زیادی برای آغاز مسابقات دارند.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با اشاره به مصاف هفته نخست لیگ دسته اول فوتبال کشور گفت: ۳ بازیکن تأثیرگذار خود را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم اما با تمام قدرت برای شروع مقتدر لیگ دسته اول فوتبال کشور برابر تیم ریشه‌دار ماشین‌سازی تبریز به میدان می‌رویم.

طلایی‌منش خاطرنشان کرد: ما بازیکنان توانمند خوبی در اختیار داریم که در صورت محرومیت و مصدومیت می‌توانند در میدان مسابقه بدرخشند و به تمام بازیکنان خود ایمان دارم.

وی با اشاره به لزوم حمایت از تیم فوتبال شهرداری همدان بیان کرد: شرایط در لیگ دسته اول فوتبال کشور کاملاً با لیگ دسته دوم متفاوت است و باید حمایت‌های استان چندین برابر شود.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان عنوان کرد: شورای اسلامی شهر، شهردار ورزش دوست، مدیران شهرداری همه باید با تمام توان حمایت‌های مادی و معنوی را از تیم فوتبال شهرداری همدان داشته باشند تا بتوانیم اتفاقات خوبی رقم بزنیم.

گفتنی است؛ تیم فوتبال شهرداری همدان در هفته نخست لیگ دسته اول فوتبال کشور یکشنبه ۲۵ مهر ماه ساعت ۱۵:۳۰ ورزشگاه یادگار امام به میدان خواهد رفت.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار