کد خبر: ۷۵۹۳۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۷
بابلسر-مدیرکل ورزش و جوانان مازندران خواستار توجه ویژه به ورزش استان شد و گفت: مازندران ۲۵ درصد مدال های طلای مسابقات جهانی کشتی جهان را کسب کرده است.

به گزارش آرانیوز:حسن رنگرز عصر شنبه در مراسم تجلیل از قهرمانان مسابقات جهانی کشتی در بابلسر با تقدیر از تلاش قهرمانان و مدال آوران استان اظهار داشت: یک اتفاق بزرگ در ورزش کشور رخ دارد و باید به عنوان نقطه عطفی برای توسعه ورزش یاد کنیم.

وی با بیان اینکه امیدواریم با اراده و همیت جامعه ورزش و تدبیر وزیر شاهد اتفاقات خوبی برای ورزش کشور باشیم، گفت: هدف از آئین تکریم دلاورمردان کشتی در رقابت‌های اسلو و نروژ به این نیت است که قدردان افتخارآفرینان باشیم.

وی گفت: تیم کشتی آزاد با افتخارآفرینی شش مازندرانی بر سکوی سوم رقابت‌ها ایستاد که افتخاری بزرگ به شمار می‌رود و در کشتی فرنگی کسب مدال طلای هادی ساروی و اولین مدال طلا سنگین وزن توسط علی اکبر یوسفی مایه افتخار شده است.

رنگرز ادامه داد: مازندران در همه ادوار المپیک به تنهایی یک سوم از طلای این رقابت‌ها را کسب کرده است و در این رقابت‌های اخیر ۲۵ درصد مدال‌های طلا را کسب کرد و بقیه جهان مابقی مدال را کسب کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران یادآور شد: مازندران به تنهایی بیش از نیمی از افتخارات ورزش کشور را به خود اختصاص داده و قهرمانان بزرگ و استعدادهای برتری در استان فعال هستند.

وی از مسئولان خواست تا برای استمرار و تکرار افتخارات بزرگ به مازندران به عنوان اضلاع مثلث ورزش کشور، خاص، ویژه و ممتاز دیده شود.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار