کد خبر: ۷۵۹۳۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۶
بابلسر- وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه مشکل اشتغال ورزشکاران قهرمان و مدال آور حل می شود، گفت: لیستی از قهرمانان و نام آوران دچار مشکل اشتغال تهیه شده است.

به گزارش آرانیوز:سید حمید سجادی شامگاه شنبه در حاشیه تجلیل از مدال آوران مسابقات کشتی جهان در بابلسر در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه مشکل اشتغال قهرمانان حل می‌شود، افزود: در حال تهیه لیست هستیم و یک به یک مشکل اشتغال قهرمانان حل می‌شود.

وی با عنوان اینکه مراسم اصلی تجلیل از قهرمانان و مدال آوران با حضور رئیس جمهور برگزار می‌شود، افزود: جوایز اصلی قهرمانان که از قبل مصوب و اعلام شده بود، در این مراسم تقدیم می‌شود.

وی جایزه مدال آوران طلا در مسابقات جهانی را دو میلیارد تومان بیان کرد و گفت: همچنین ارگان‌ها و سازمان‌ها و مردم و خیران نیز به اندازه توان و سهم، از قهرمانان تجلیل خواهند کرد.

سجادی یادآور شد: جوایز قهرمانان المپیک و پارالمپیک طبق برنامه ریزی صورت گرفته در ماه ربیع و با حضور رئیس جمهور توزیع می‌شود.

وزیر ورزش و جوانان درباره پروژه‌های ورزشی نیمه کاره به ویژه سالن ورزشی پنج هزار نفره کشتی جویبار گفت: یک کارگروه و تیم ویژه ای برای تکمیل و رصد پروژه‌های نیمه کاره تشکیل شده است و با تأمین منابع نسبت به تکمیل اقدام می‌شود.

وی با عنوان اینکه مازندران استانی درجه یک در حوزه کشتی است، گفت: باید گزارش پروژه‌های نیمه کاره توسط تیم ویژه تهیه و ارسال شود.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار