کد خبر: ۷۵۸۷۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۳
تهران- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران با اشاره به اینکه اداره شهرها در استان با صدور عوارض ساختمانی میسر نیست، گفت: امروز مشارکت بخش خصوصی و مردم برای مدیریت شهری راهگشا است.

به گزارش آرانیوز:عبدالرضا چراغعلی عصر شنبه در آئین معارفه شهردار اسلامشهر با اشاره به اینکه امروز اداره شهرها با صدور عوارض ساختمانی میسر نیست، اظهار داشت: امروز مشارکت بخش خصوصی و مردم و ایجاد اعتماد برای سرمایه گذاری در شهر راهگشا خواهد بود.

چراغعلی با بیان اینکه مطابق آمار و اطلاعات موجود با بررسی‌های صورت گرفته شهرداری‌ها امروز از یک سازمان خدماتی و عمرانی تبدیل به یک نهاد اجتماعی و فرهنگی شده است، گفت: آسفالت و پیمانکار و ایجاد زیرگذر را می‌توان واگذار کرد اما موارد فرهنگی و خانه‌های فرهنگ و زنان سرپرست خانوار و کودکان کار و حاشیه نشینی قابل واگذاری نیست و باید به آنها رسیدگی کرد.

وی بیان کرد: انشاالله با سایه معنوی امام جمعه اسلامشهر و دستگاه‌های فرهنگی این شهر شایسته بیش از گذشته پیشرفت کند.

معاون معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران افزود: خواسته مشخص ما از شهردار و اعضای شورای شهر این است که مداوم با مردم در ارتباط باشند و اقشار مختلف را دعوت کنند و اصحاب رسانه هم قول‌های شهردار را رصد کنند و پیگیر مطالبات مردم باشند.

چراغعلی اظهار داشت: مردم اسلامشهر در مشارکت پروژه‌های عمرانی و ملی سنگ تمام گذاشتند و خیلی بیشتر از حد انتظار هزینه شده و ما هم قول می‌دهیم سهم استان را برای پروژه کمربندی و مترو زودتر عملی و سرعت بیشتری به اجرا بدهیم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار