کد خبر: ۷۵۸۷۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۲
بوشهر- در آئینی با حضور استاندار و دیگر مسئولان استانی، حسین حیدری به عنوان شهردار بوشهر معارفه شد.

به گزارش آرانیوز:حسین حیدری شهردار جدید بوشهر ظهر شنبه در این مراسم اظهار داشت: همه تلاش خود را به کار خواهم گرفت تا در زمان مسئولیت خود در شهرداری بهترین خدمات را به مردم بوشهر ارائه کنم.

وی از انجام اقدامات جهادی، انقلابی و شبانه‌روزی برای توسعه بوشهر خبر داد و افزود: زمان زیادی در اختیار نداریم و برای رفع عقب‌ماندگی‌ها باید به صورت شبانه‌روزی و به صورت جهادی کار کنیم.

شهردار بوشهر از شورای شهر و نیروهای شهرداری به عنوان مهمترین ابزار دستیابی به موفقیت در این زمینه یاد کرد و ادامه داد: از شورای شهر و نیروهای شهرداری می‌خواهم که در این مسیر همراه و یار و یاور ما باشند.

وی با اشاره به تعداد بالای نیروهای شهرداری بوشهر بیان کرد: با شناسایی افراد جهادی، انقلابی، دلسوز، فساد ستیز و متعهد تلاش خواهیم کرد که از ظرفیت موجود به خوبی بهره بگیریم.

حیدری احترام به مردم هنگام مراجعه به شهرداری و تکریم ارباب رجوع را ضروری دانست و اضافه کرد: دنبال ایجاد درآمدهای پایدار در شهرداری بوشهر هستیم و از شیوه‌های مختلف برای دستیابی به این مهم استفاده می‌کنیم.

وی با اشاره به لزوم نوسازی و بهسازی ناوگان حمل و نقل بوشهر، اضافه کرد: احیای بافت قدیم بوشهر با تکیه بر هویت و معماری ایرانی- اسلامی را در دستور کار داریم.

در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات صالحیان شهردار و کردگار سرپرست سابق شهرداری بوشهر، حسین حیدری به عنوان شهردار جدید بوشهر معرفی شد.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار