کد خبر: ۷۵۸۷۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۴
بوشهر- استاندار بوشهر، آبزی‌پروری را یکی از ظرفیت‌های مهم استان دانست و گفت: زنجیره ارزش و چرخه آبزی‌پروری در استان بوشهر گسترش یابد.

به گزارش آرانیوز:احمد محمدی‌زاده صبح شنبه در بازدید از شهرک صنعتی دیلم اظهار داشت: رفع مشکلات صنایع و تولیدکنندگان استان بوشهر را به صورت ویژه در دستور کار داریم و با جدیت دنبال می‌شود.

وی در بازدید از یکی از شرکت‌های فعال در حوزه آبزیان، اظهار داشت: این شرکت با حجم سرمایه گذاری بالغ بر ۱۲۵ میلیارد تومان توسط سرمایه گذار بومی فعال است.

استاندار بوشهر دستور لازم برای پرداخت تسهیلات برای تکمیل فاز دوم کارخانه عمل آوری، انجماد و بسته بندی و صادرات با ظرفیت حدود سه هزار تن به‌منظور افزایش ظرفیت عمل آوری از هزار و ۵۰۰ تن به حدود پنج هزار و ۵۰۰ تا شش هزار تن را صادر کرد.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد اشتغال فصلی ۳۰۰ تا ۴۰۰ نیروی تحت پوشش نهادهای حمایتی کمیته امداد و بهزیستی و عمدتاً از خانواده‌های کم بضاعت و زنان سرپرست خانوار در شهرستان از مزایای این شرکت صنعتی در دیلم است.

محمدی زاده همچنین بر تسریع در واگذاری دو هکتار زمین برای تکمیل زنجیره ارزش و چرخه آبزی پروری یک شرکت برای مزرعه یا لارو میگو برای پوشش نیاز مزارع پرورش میگوی دیلم و استان بوشهر و شهرستان‌های هم‌جوار تاکید کرد.

استاندار بوشهر بر استفاده از ظرفیت سرمایه گذار بومی در سایت جدید پرورش میگوی دیلم شمالی تاکید کرد و گفت: آبفا برای احداث یک علمک آبگیری در شهرک صنعتی دیلم برای پوشش نیاز آبی شرکت مذکور و سایر شرکت‌های در شهرک مذکور علاوه بر انشعاب مجاز آب مورد نیاز آنها اقدام کنند.

استاندار بوشهر در بازدید از مراکز خدمات رفاهی و گردشگری دیلم دستورات لازم را بر حل مشکلات این پروژه از جمله هماهنگی با شرکت فرودگاه‌های کشور و دستگاه قضا و همچنین افزایش تسهیلات بانکی برای تسریع در تکمیل هتل صادر کرد.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار