کد خبر: ۷۵۸۳۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۳
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: شاید بتوان گفت محروم ترین نقطه در بخش توسعه راه، منطقه اندیکا است زیرا طرح های ملی کمی در این منطقه اجرا شده و ساخت و ساز نیز در این نقطه هزینه بر است.
خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی از شیراز به قلب شهرستان زلزله زدگان اندیکا بامداد شنبه با هیات همراه ورود این شهرستان شدند./خادمی معاون وزیر با دست پر به خوزستان سفر کرد/اندیکا به شهرکرد وصل می‌شود ازطریق  ۲ تونل در گردنه تاراز مرحله ی نهایی طی می‌کند/خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت توسعه راههای  کشور وزارت راه و شهرسازی در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار آرانیوز از۲طرح ریلی اصفهان ،اهواز شلمچه _بصره  در آینده نزدیک اجرای می‌شود
 

به گزارش آرانیوز، خیرالله خادمی شامگاه جمعه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان ویژه مناطق زلزله زده اندیکا در سرسرای اداری مدیریت بحران استانداری اظهار داشت: در خوزستان ۱۵ طرح بزرگ در بخش راه وجود دارد که بر اساس میزان اعتبارات در حال اجرا هستند.

وی افزود: ۲ طرح ریلی اصفهان – اهواز و شلمچه – بصره نیز در برنامه کاری قرار دارد و امید است در آینده اجرای این طرح‌ها آغاز شود.

خادمی به طرح پاشنه زاگرس درفول- اصفهان اشاره کرد و گفت: این طرح در سال ۸۸ تصویب شد که در صورت رونق این جاده، بخش‌های مختلف از جمله اشتغال و گردشگری متحول می‌شود اما اعتبارات ملی آن کم است.

معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: همچنین طرح مسجد سلیمان به بازفت که اندیکا را دربرمی‌گیرد در سال جاری افزایش اعتبار خوبی داشته و ۲ تونل در گردنه تاراز به مناقصه گذاشته شد و فعالیت از سمت چهار محال بختیاری آغاز شده است.

وی توضیح داد: در ۲ سال گذشته طرحی از الیگودرز به لالی در دستور کار قرار گرفت که مطالعات آن در حال انجام است و کار از سمت الیگودرز به طول ۴۵ کیلومتر آغاز شده و تلاش می‌کنیم با سرعت انجام شود.

محسن رضایی معاون اقتصادی رییس جمهوری که روز جمعه برای بازدیداز مناطق زلزله زده اندیکا به خوزستان سفر کرده بود در این نشست حضور داشت.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار